חשוד בהונאה

הצעיר המתחזה מבני ברק יוסגר מיוון לישראל

שמעון יהודה חיות הסכים לבקשת ההסגרה לישראל, לאחר שבית המשפט המקומי באתונה גזר עליו 11 חודשי מאסר. הוא חשוד בהונאה אך עורך דינו טוען: "החשדות מוכחשים" (עולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
שמעון חיות (צילום מסך: אתר VG)

שמעון יהודה חיות, הצעיר מבני ברק שנעצר במהלך סוף השבוע ביוון, יוסגר לישראל בתוך כמה שבועות, זאת לאחר שהסכים הבוקר (שלישי) לבקשת ההסגרה.

נגד חיות הוגשו תלונות בחשד כי הונה אנשים במיליוני שקלים, הואשם בישראל בעבירות הונאה ונמלט פעמיים מהארץ.

עו"ד יקי קהן המייצג את חיות אומר כי "כל החשדות והכותרות הגדולות מוכחשים מכל וכל על ידי הלקוח שלי. לרגע אחד לא עלה הנושא של הונאה. כל מה שהיינו צריכים להתמודד איתו הוא טענה להחזקת דרכון מזויף הא ותו לא".

לפי דיווח בכאן חדשות, חיות הצליח להימלט בשל מחדל של הפרקליטות. מחוות דעת של התובעת בתיק עולה כי הוא הוגדר כבעל פוטנציאל גבוה להימלטות וכן כ"אדם שלוח רסן ונטול מורא שאין לתת בו אמון". אולם, בכל זאת הסכימה הפרקליטות לשחררו והוא נמלט.

לפני מספר חודשים פורסם תחקיר ענק שנערך על ידי העיתון הנורבגי VG, בו נחשף כי שמעון חיות, חשוד בהונאת מיליונים רבים מנשים במדינות סקנדינביה.

חיות הצעיר, הציג את עצמו כבנו של איש העסקים לב לבייב, ואף שינה את שמו בתעודת הזהות לסיימון לבייב, כשהוא מנהל חיי ראוותנות על חשבונן של נשים - אותן רימה וניצל. לבייב עצמו הגיש תלונה במשטרה כנגד חיות, אך לפי העיתון, הוא כנראה המשיך במעשיו.

העיתון הנורבגי יצא למסע חוצה יבשות כדי לאתר את הנוכל המתוחכם, ניסה לאתר אותו בישראל בסיוע העיתונאי אורי בלאו ואף הגיע לבית הוריו בבני ברק שם אמרה אמו כי אין לה כל קשר עם בנה וכי הם מנותקי קשר ממנו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר