'דירה ברגע'– רק עד ו' תמוז

שבוע אחרון של הזדמנות להפוך למיליונר

הגרלת דירה בשווי 1,600,000 ש"ח בשכונת גבעת זאב בירושלים, אירוע שטרם נראה כמותו בציבור החרדי, הצליח לגרום לסערה בציבור ולהתגייסות מאין כמוה (בבית, שיווקי)

הזדמנות של הציבור להראות את הערכה והתמיכה שלה בארגון (צילום: יח"צ)

שבוע אחרון של הגרלת "דירה ברגע" הוא גם השבוע האחרון שאיחוד הצלה נותנים לכם את ההזדמנות להיות מיליונרים. בעוד כמה ימים אחד מאיתנו יתעורר למציאות מרגשת במיוחד ויוכל לומר תוך סיפוק עצום! "אני מיליונר" גם מיליונר עם דירה שווי 1,600,000 ₪ וגם מיליונר בזכויות להצלת חיים.

"לזכות בדירה נראה לאנשים קצת רחוק מהמציאות, "תתעוררו זה קורה" אומר לנו מנהל הקמפיין של 'דירה ברגע' באיחוד הצלה, כאשר ברקע נשמעות צלילי שיחות הטלפון הנכנסות במוקד ההגרלה אליו מתקשרים אנשים מכל רחבי הארץ על מנת לקנות כרטיסים.

הנתונים הראו שהציבור התרגל להגרלות על פרסים קטנים ושהגיע הזמן להעלות את הרף ואנחנו רואים את ההתגייסות ההמונית, בגלל האפשרות לזכות בדירה וגם בגלל כל שאר הפרסים היוקרתיים והסיכוי הגבוה במיוחד שניתן אצלנו כהזדמנות שלא תחזור"

כזכור בשונה מכל שנה ומכל הגרלה או מכירה שהתקיימה עד היום בציבור החרדי, באיחוד הצלה החליטו שבשנה החמישית להגרלה השנתית המסורתית הגיע הזמן לעלות הרף ובזכות חברת 'KASS Group' שלקחה חסות על ההגרלה של הדירה בשווי 1,600,000 ₪ בשכונת רמת גבעת זאב יחד עם עוד מגוון חברות מובילות במשק שתרמו מגוון פרסים יקרי ערך.

"הקריאה של גדולי הדור למען הפעילות החשובה שמתבצעת 24 שעות ביממה על ידי עם ישראל למען עם ישראל, רק מחזקים את ידינו כל דקה ודקה. זאת ההזדמנות של הציבור להראות את הערכה והתמיכה שלה בארגון וגם לקחת חלק בהזדמנות לזכות בדירה" ממשיכים לספר בארגון.

"החזקת ארגון "איחוד הצלה" על 5,000 מתנדביו הפרוסים בכל רחבי הארץ ועומדים הכן להציל חיים בכל רגע ורגע סביב השעון, היא בעלות עשרות מיליוני שקלים בשנה" אומרים ב'איחוד הצלה', "העול הוא עצום, אך למרות זאת אנו נחושים להמשיך ולפעול למען הצלת חיי אדם, ואין ספק כי הגרלת "דירה ברגע" היא אבן דרך משמעותית ביכולת הפעילות, בהיותה מיזם ההגרלה הגדול ביותר במגזר הזוכה להדים רבים והיענות אדירה, מדובר במאורע שעוד לא נראה כמהו במגזר ושישפיע על פעילויות הארגון למען הצלת חיי אדם, והשותפות עמנו במצווה גדולה זו היא הזכות הגדולה של כל המשתתפים בה" מסבירים באיחוד הצלה.

הגרלת דירה ברגע הוא אירוע שעוד לא נראה כמהו בציבור החרדי, הגרלה על דירה בשווי 1,600,000 ש"ח בשכונת גבעת זאב בירושלים ועוד כ-12 פרסים יקרי ערך, הצליח לגרום לסערה בציבור להתגייסות מאין כמוה.

אז אל תפספסו את הרגע, מהרו לנצל את ההזדמנות והצטרפו עכשיו במוקד הארצי שמספרו (כוכבית הצלה) 5935* או באתר ca.1221.org.il

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר