אחת מול כולם 2

טד WOMEN>> הכנס הנשי החרדי הראשון בסגנון 'טד' (TED)

בימים אלו נשלמות ההכנות לכנס הנשים הדיגיטלי הראשון מסוגו שייערך במלון 'ולדורף אסטוריה' בירושלים עוד לפני שלושת השבועות • כל הפרטים על הכנס המדובר (תעסוקה)

(צילום: יח"צ)

לצפיה בתכניית האירוע הקליקו כאן>>

אחד מפלטפורמות הדיגיטל הנפוצות בעולם הינה ועידת TED ראשי תיבות באנגלית של: Technology, Entertainment, Design; ובתרגום לעברית : טכנולוגיה, בידור ועיצוב.

הועידה אמנם עוסקת במגוון רחב של נושאים, בהם מדע, אמנות, עיצוב, פוליטיקה, חינוך, תרבות, עסקים, טכנולוגיה ועוד, אך המוטו העיקרי של הוועידה הוא "Ideas Worth Spreading"', ובתרגום חופשי לעברית: רעיונות שכדאי להפיץ.

במהלך הועידה מוזמנים אנשים מכל התחומים לספר על רעיונות ותובנות מקוריים שלהם, הם מקבלים במה ומעבירים את משנתם לקהל אלפים המגיע מרחבי העולם ויושב קשוב באולמות הרצאה.

במסגרת מהפכת הדיגיטל שמוביל אתר 'כיכר השבת', נטלה על עצמה הנהלת האתר לתת במה דיגיטלית לנשים חרדיות שחוללו מהפך בתחומם ולבוא לשתף את הקהל במשנתם ובסיפור חייהם.

'רוחל'ה' קוראת לך לא! להשתתף בכנס

השנה זו השנה השלישית שנערך כנס מסוג זה ובשנה זו ימוקד הכנס בנושא 'תעסוקת נשים מהמגזר החרדי'.

בכנס תופענה 10 נשים שחוללו מהפך בחייהם האישיים והחליטו להניע תהליכים שגרמו להם להתרומם מבחינה עסקית ממש מאפס לרמה שאינה מביישת בעלי הישגים כאלה מכל רחבי העולם.

הנשים תספרנה על ההליכים אותם חוו ועל ארגז הכלים שלקחו עמם בדרך לכבישת מטרותיהם.

כמו TED שמשתף את הציבור הרחב בתכני הועידה השונים ע"י פרסום ההרצאות ברשת האינטרנט, כך גם אתר 'כיכר השבת' המוביל את הדיגיטל החרדי, יפרסם הרצאות אלו במסגרות הדיגיטל העומדים לרשותו.

הכנס יערך במלון המפואר הירושלמי 'ולדורף אסטוריה' ולבד מהרצאות מענינות יחוו המשתתפות גם מופע הומריסטי מאת הסטנדפיסטית הניה שוחט, וגם תכנית מוזיקלית עשירה של הזמרת ענבר טביב בליווי כנריות.

לצפיה בתכניית האירוע הקליקו כאן>>

תכבד את הכנס בנכוחתה השרה מירי רגב וכמו כן יוגש כיבוד קל חלבי בסגנון עשיר ויוקרתי.

בימים אלו נפתח הרישום (הדיגיטלי !) לכנס המבוקש וההיענות היא רבה.

כמו כן בימים הקרובים יופצו שמות המשתתפות ושאר חלקי הכנס - השארו מעודכנים>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר