הרג הצעיר האתיופי

סנגורו של השוטר: "לולא היה לו נשק, הוא לא היה כעת בחיים"

עורך דינו של השוטר שירה למוות בסלומון טקה - האירוע שהבעיר השבוע את המדינה - פרס את עיקר טענותיו, והאשים את הצעיר האתיופי באלימות עד כדי סיכון חיי השוטר (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
עורך דינו של השוטר (צילום: 'חדשות 12')

פרקליטו של קצין המשטרה שירה בצעיר האתיופי סלמון טקה, עו"ד יאיר נדשי, הציג היום (חמישי) את גרסתו, לפיה הוא עשה זאת מתוך הגנה עצמית, לאחר שהוא ומשפחתו הותקפו באבנים עד כדי סכנה לחייהם, ופרס את עיקר טענותיו.

"הקצין סובל מפציעות בכל חלקי גופו מהתקיפה. הוא, אשתו וילדיו היו בסכנת חיים ברורה. המנוח וחבריו היו מצוידים באבנים על מנת לפגוע בו", אמר סנגורו, "ולולא היה לו נשק - סביר להניח שהוא לא היה כעת בחיים, וגם משפחתו הייתה נפגעת".

סלמון טקה (צילום: ללא קרדיט)

במסיבת עיתונאים שקיים, סיפר עו"ד נדשי, על נסיבות הירי: "הירי בוצע לכיוון מטה, משום שמדובר היה באזור מאוכלס. ירי לכיוון מעלה היה מסכן את חיי התושבים המתגוררים במקום. לא היה שום קשר בין מוצאו וצבע עורו של המנוח. האירוע הזה היה מתרחש ללא קשר אם המנוח אתיופי או לאו. הסכנה הייתה מידית, הוא לא יכול היה להמתין לתגבורת".

"הוא ניצב מול סכנה לחייו. מצופה מכל שוטר להיות שוטר בכל עת, ולכן מרשי נשא עליו נשק. בניגוד גמור לשקרים שנאמרו, מרשי לא כיוון את הנשק כדי לפגוע. מדובר בקצין מצטיין".

תקיפת שוטרים ב'מחאת האתיופים' (צילום: באדיבות אתר 'אשדוד נט')

לדברי הפרקליט, "אשתו ניצבת לצדו כסלע איתן, לבי נכמר על ילדיו. יש לתת לו את יומו בבית משפט. זה כלל לא קרה, שכן חקירת מח"ש טרם הסתיימה. עם זאת, ברשתות החברתיות הוא כבר נקרא רוצח. די לשמועות הזדוניות ולאיומים. הוא נאלץ להשתמש בנשק האישי שלו היות שהוא ומשפחתו היו נתונים בסכנת חיים. מעולם הוא לא נחקר במח"ש. כל מה שמפיצים עליו, אלו שמועות ושקרים".

לסיום אמר עו"ד נדשי, כי "גורמים עבריינים מפיצים איומים נגדו ונגד משפחתו", ובשל כך הם נמצאים במקום מרוחק, מחשש לחייהם, והם תחת אבטחה כבדה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר