הלם בישיבה

הגנבים חזרו לזירה: אלמונים פרצו לישיבת "בית מתתיהו"

תלמידי ישיבת 'בית מתתיהו' בבני ברק נדהמו לגלות הבוקר, שבת קודש, כי אלמונים פרצו לפנימיות הישיבה וגנבו רכוש וכסף. בישיבה מעריכים: מדובר בגנבים שפרצו לפנימייה בשבת שעברה (אנ"ש)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
הנזק עם צאת השבת (צילום: ללא קרדיט)

תלמידי ישיבת 'בית מתתיהו' בבני ברק נדהמו לגלות הבוקר, שבת קודש, כי אלמונים פרצו לפנימיות הישיבה וגנבו רכוש וכסף. בישיבה מעריכים: מדובר בגנבים שפרצו לפנימייה בשבת שעברה וכי מדובר בגנבים המכירים את זמני הסדרים בישיבה.

כזכור, בצאת השבת שעברה, פרשת קרח, פורסם לראשונה ב'כיכר השבת' על פריצה לישיבת 'בית מתתיהו', מהישיבה נגנבו עשרות אלפי שקלים, בין היתר מדמי הכיס של הבחורים ומכספת של הנסיעות לחתונות.

המשטרה הגיעה לישיבה עם צאת השבת שעברה ולקחה טביעות אצבעות אולם הגנבים לא נתפסו עד כה.

השבת שוב חזרו ככל הנראה אותם גנבים, והתגלו שתי פריצות השבת בישיבה השבת. לפי הערכות האחת בשעה 7:30 בעת תפילת שחרית והשנייה ככל הנראה בזמן סעודת השבת בשעה 12:00.

יודגש כי מדובר בשתי פנימיות שונות רחוב בן פתחיה 14 והשנייה ברחוב רבי עקיבא. לדברי הבחורים "לעת עתה אין סכומים מדייקים של הגניבה אך כמה מאות ודאי נגנבו". לדבריהם עולה חשד כי הגנב מכיר היטב את זמני הסדרים בישיבה.

בשבוע שעבר אמר תלמיד בישיבה ל'כיכר השבת': "מדובר ברשעות אמיתית, לגנוב לתלמידי ישיבה את דמי הכיס האחרונים שלהם, שלא יוכלו לנסוע חזרה לבית או לקנות מעט ממתקים וכרטיסי חיוג. אנחנו מתארגנים לעשות הכל לאתר את הגנב".

בחור אחר מוסיף: "על פי ההערכה שלנו, גנבו לנו סכום כולל של 10,000 שקל. זו גניבה מעשרות בחורים, שלא יהיו להם דמי כיס לחודש הקרוב, כאשר רק בשבוע שעבר חזרנו מהבית אחרי חג השבועות והבאנו איתנו את הכסף מההורים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר