הסיוט של כל הורה

כתב אישום מטלטל נגד 'הגננת המתעללת'

יממה לאחר שביתה בראש העין הוצת, הפרקליטות הגישה הבוקר כתב אישום חמור נגד כרמל מעודה החשודה בהתעללות בילדים בהם טיפלה: "פגעה בתינוקות ובפעוטות רכים" (משפט)

קובי רוזן | כיכר השבת |
כרמל מעודה, הבוקר בבית המשפט (צילום: פלאש 90)

יממה לאחר שביתה בראש העין הוצת, הפרקליטות הגישה הבוקר (ראשון) כתב אישום חמור נגד כרמל מעודה החשודה בהתעללות בילדים בהם טיפלה: "פגעה בתינוקות ובפעוטות רכים".

בכתב האישום, שהוגש לבית משפט המחוזי בלוד חשודה מעודה בגין 18 אישומים הכוללים עבירות של התעללות בקטין או חסר ישע ותקיפת קטין או חסר ישע.

על פי כתב האישום, בין התאריכים 16.06.19-27.05.19 הייתה הנאשמת הבעלים ומנהלת גן משפחתון "בייבי לאו" בראש העין, המיועד לתינוקות ולפעוטות בין הגילאים 3 חודשים עד 3 שנים. במהלך התקופה זו, בהזדמנויות רבות ושונות במהלך עבודתה בגן, תקפה הנאשמת 11 תינוקות ופעוטות בגן הילדים.

מתוך הסרטון שחשפה המשטרה

בין היתר היא כיסתה ראשם של הקטינים בשמיכה וישבה עליהם למניעת תזוזה; קשרה ידי קטין באמצעות חוט למשך דקות עד שעות; הרימה קטינים באמצעות אחיזה בכוח בזרוע, הניפה אותם באוויר והכל עד להטחתם ברצפה; טלטלה תינוקות; העמידה פעוטות עם הפנים אל הקיר, לעתים, למשך מספר שעות; הצליפה בקטינים באמצעות חיתול, סטרה להם, צבטה ומשכה ראשם של פעוטות לאחור תוך חסימת אפם ופיהם, עד שהתגלעו קשיי נשימה. באחד המקרים הכריחה קטין לאכול תכולת צלחת לתוכה הקיא.

בבקשת המעצר כתבה עו"ד פיקר סגל כי "מעשיה של המשיבה מקימים עילת מעצר... שכן קיים יסוד סביר לחשש כי המשיבה תסכן את בטחון הציבור באשר הוא, לאור ריבוי הקטינים הנפגעים, ריבוי האירועים, וההתעללות השיטתית שנחשפה בארבע מצלמות כמעט מדי יום משך תקופה לא מבוטלת של כשלושה שבועות.

"מסוכנותה של המשיבה מקבלת משנה תוקף בהתחשב בעובדה שהמשיבה פגעה בתינוקות ובפעוטות רכים, חלקם ללא יכולת שפתית כלל, וחלקם בשלבים הראשוניים של ההתפתחות השפתית, שאין ביכולתם לספר ולפנות לסיוע מהוריהם, שעה שמי שאמונה על שמירת שלומם הפיזי והנפשי פוגעת בהם שוב ושוב.

"כמו כן, לא ניתן ליתן במשיבה אמון, היות וניצלה את אמון ההורים שהפקידו בידיה, תרתי משמע, את היקר להם מכל.".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר