צפו

תיעוד הזוי: להקת חזירי בר במודיעין עילית

עשרות חזירי בר מסתובבים ברחובות מודיעין עילית ללא הפרעה. אחד התושבים הצליח הלילה גם לתעד אותם ממרפסת ביתו כשהם נוברים בפחי האשפה בשכונה (מעניין)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: משה מנס)

תושב מודיעין עילית, הקופירייטר משה מנס, פירסם הבוקר (שני), על פתק ששכנו תלה לאחרונה בכניסה לבניין. בפתק הואשמו ילדי הבניין על כך שהם לא משליכים את שקיות הזבל אל תוך הפח. ושאינם שומרים על הניקיון.

"להפתעתי", מספר מנס, "הלילה שמעתי רעש בחלון והופתעתי לגלות משפחה גדולה של חזירי בר שמפזרים את הזבל. פעם הבאה לפני שאתם מאשימים את הילדים תחשבו פעמיים", הוא אומר בחיוך.

תושבי מודיעין עילית התלוננו כבר בעבר פעמים רבות על תופעת חזירי הבר שמסתובבים בעיר, בעיקר בשכונות המזרחיות שלה, דיווחנו על כך גם ב'כיכר השבת', אך התופעה לא נפתרה. החזירים מגיעים מהוואדי הסמוך ויוצרים מלבד החשש של התושבים מהחיות הגדולות, גם לכלוך רב בשל הנבירה שלהם בפחי האשפה.

התיעוד מהבוקר הוא מרחוב אבי עזרי וסמוך לבית הספר בית יעקב 'איילת השחר', אך מנס שלח לידי 'כיכר השבת' תיעודים נוספים של חזירי הבר מסתובבים באופן חופשי סמוך לבתים. התושבים באזור טוענים, כי פעמים רבות הם נתקלים בשעות הלילה בלהקות חזירי בר, תופעה שלא מטופלת בידי הרשויות.

למרות התדמית המאיימת של חזירי הבר, בשל גודלם (עד 150 ק"ג) החזירים מעדיפים להתרחק מבני אדם. הם אינם תוקפים אנשים, אלא נמלטים מהם במהירות. רק כאשר החזיר פצוע ואינו יכול להימלט, הוא עלול לתקוף אדם המאיים עליו ובמקרה כזה יכולה להיות לתקיפה תוצאות קשות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר