"דירה ברגע"- עד 12 בלילה

שעות אחרונות לנעילת מוקדי איחוד הצלה

שעות אחרונות להגרלת "דירה ברגע" - ההזדמנות האחרונה! - לא מדובר בעוד הגרלה על פרסים קטנים, הזוכה המאושר יקבל דירה בשווי מליון ושש מאות אלף שקלים(צדקה, שיווקי)

דירה בהגרלה בשווי מליון ושש מאות אלף (צילום: יח"צ)

השעות האחרונות של הגרלת "דירה ברגע" הם ההזדמנות האחרונה שלכם להיות מיליונרים. רק מי שיצטרף להגרלת "דירה ברגע" יוכל להיות הזוכה המאושר. ואתם תוכלו להגיד לעצמכם, למזלי הצטרפתי ברגע האחרון, עשיתי את ההשתדלות הקטנה, וזכיתי גם להציל חיים וגם בדירה מרווחת.

לא מדובר בעוד הגרלה על פרסים קטנים, הזוכה המאושר, שהוא בעצם יכול להיות אתה, יקבל דירה בשווי מליון ושש מאות אלף שקלים!!!!

"לזכות בדירה נראה לאנשים קצת רחוק מהמציאות, "תתעוררו זה קורה" אומר לנו מנהל הקמפיין של 'דירה ברגע' באיחוד הצלה, כאשר ברקע נשמעות צלילי שיחות הטלפון הנכנסות במוקד ההגרלה אליו מתקשרים אנשים מכל רחבי הארץ על מנת לקנות כרטיסים.

כאמור בשונה מכל שנה ומכל הגרלה או מכירה שהתקיימה עד היום בציבור החרדי, באיחוד הצלה החליטו שבשנה החמישית להגרלה השנתית המסורתית הגיע הזמן לעלות הרף ובזכות חברת 'KASS Group' שלקחה חסות על ההגרלה של הדירה בשווי 1,600,000 ₪ בשכונת רמת גבעת זאב יחד עם עוד מגוון חברות מובילות במשק שתרמו מגוון פרסים יקרי ערך.

"הקריאה של גדולי הדור למען הפעילות החשובה שמתבצעת 24 שעות ביממה על ידי עם ישראל למען עם ישראל, רק מחזקים את ידינו כל דקה ודקה. זאת ההזדמנות של הציבור להראות את הערכה והתמיכה שלה בארגון וגם לקחת חלק בהזדמנות לזכות בדירה" ממשיכים לספר בארגון.

"החזקת ארגון "איחוד הצלה" על 5,000 מתנדביו הפרוסים בכל רחבי הארץ ועומדים הכן להציל חיים בכל רגע ורגע סביב השעון, היא בעלות עשרות מיליוני שקלים בשנה" אומרים ב'איחוד הצלה', "העול הוא עצום, אך למרות זאת אנו נחושים להמשיך ולפעול למען הצלת חיי אדם, ואין ספק כי הגרלת "דירה ברגע" היא אבן דרך משמעותית ביכולת הפעילות, בהיותה מיזם ההגרלה הגדול ביותר במגזר הזוכה להדים רבים והיענות אדירה, מדובר במאורע שעוד לא נראה כמהו במגזר ושישפיע על פעילויות הארגון למען הצלת חיי אדם, והשותפות עמנו במצווה גדולה זו היא הזכות הגדולה של כל המשתתפים בה" מסבירים באיחוד הצלה.

במכתב עליו חתומים גדולי הדור ובראשם הרב ר' חיים קנייבסקי שליט"א וגדולי האדמו"רים, מבטיחים לנו: "וכל הרוצה להציל עצמו ובני ביתו מכל מיני פגע, יעשה שותפות זו"

אז אל תפספסו את הרגע, מהרו לנצל את ההזדמנות והצטרפו עכשיו במוקד הארצי שמספרו (כוכבית הצלה) 5935* או באתרca.1221.org.il

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר