השני בגודלו בירושלים

סוף סוף: נפתחה הקומה החדשה בקניון רמות

רשמית: נפתחה הקומה הנוספת בקניון רמות ירושלים לקהל הרחב. עם פתיחתה של הקומה הנוספת הפך קניון רמות לקניון השני בגודלו בעיר עם 7,000 מ"ר מסחר נוספים ו-3 קומות חניה חדשות (שיווקי)

(צילום: יח"צ)

בשבועות האחרונים ירושלים כוסתה בשלטי חוצות מסתוריים עם שאלות כמו "נפגשים ב-3?", "שופינג ב-3?", "קפה ב-3?". רבים תהו מי עומד מאחורי הקמפיין הזה, שפורסם על כל הגשרים בכביש בגין ועל המלון הסמוך, אך בימים האחרונים נפתרה התעלומה. סדרת שלטי חוצות המשמשים כקמפיין המשך ותשובה על הטיזרים נטולי הזהות, עלו על אותם גשרים ומלונות בכביש בגין, והסבירו כי "נפגשים בקומה החדשה" "3 קומות של חוויה ירושלמית" בקניון רמות.

מי שעומד מאחורי הקמפיין הוא נתי גמליאל, מנהל השיווק של הקניון, שסיפר לנו ש"לפני מס' שבועות חנכנו את הקומה החדשה שהגדילה את השטח המסחרי של הקניון ב- 7,000 מ"ר נוספים, ומחסנים בשטח של 2,000 מ"ר. בסך הכללי עומד כיום קניון רמות עם שטח מסחרי של למעלה מ-25,000 מ"ר וכ-6,000 מ"ר מחסנים."

לטובת תושבי ירושלים שאלנו את גמליאל מי החנויות שנפתחו בקומה החדשה, "בין הרשתות שפתחו בקומה החדשה: קרייזי ליין, גולף, טו גו, ספרינג, אלדו תיקים (קונספט ראשון מסוגו בארץ של חברת אלדו), פיצה האט, הגרה, וופל בר, מטי מועדוני כושר, פעמי פור יו, תמנון, בזאר שטראוס, גרביים עד הבית ובזאר שטראוס צעצועים, בלו ברי, שנקיס, פטרול, שאול תמרוקים, אולם אירועים מבית ציון הגדול, סושי חלבי טעים במיוחד מבית שינזו, מסעדת אריק, חנויות תאורה וספורט ועוד."

"בנוסף לזה", אומר גמליאל "במסגרת פתיחת הקומה החדשה נוספו 3 קומות חניה עם תוספת של 360 מקומות חנייה חדשים לקניון, שיעמדו לרשות הלקוחות ויגדילו משמעותית את שטחי החנייה במתחם".

"קניון רמות הפך לאחרונה לנגיש במיוחד עם פתיחתה של הכניסה הנוספת לקניון, דרך רחוב הקונגרס הציוני הסמוך, המהווה נתיב גישה ישיר לקניון ולקומה החדשה", מסבירים בקניון, "הכניסה החדשה לקניון חוסכת מכלי הרכב שיגיעו מכיוון דרום, את פניית הפרסה ברחוב גולדה מאיר לכיוון הקניון".

בנוסף, על פי התכנון של קווי הרכבת הקלה הנוספים בירושלים, מתוכננת לקום תחנת רכבת קלה ממול הכניסה לקניון רמות (ליד הסופר פארם) שתכלול גשר עם מעלית שתוביל ישירות לקומה החדשה של הקניון.

מנכ"ל קניון רמות ירושלים, יאיר ריבלין: "אנו שמחים ומברכים על פתיחתה של הקומה השלישית בקניון רמות ירושלים. הקומה הנוספת מהווה בשורה של ממש עבור תושבי ירושלים והסביבה והופכת את הקניון ל-3 קומות של חוויה ירושלמית עם תמהיל חנויות עשיר ומגוון במיוחד".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר