בעקבות 'כיכר'

הדרכות הקלפי יופרדו: גברים לחוד, נשים לחוד

לאחר שאברכי ב"ב התקבלו לשמש כמזכירי קלפי נודע להם כי ככל הנראה ההדרכות לעבודתם תהיינה מעורבות. בעקבות פניית "כיכר השבת" בענין, וועדת הבחירות חזרה בה (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
ספירת קלפי (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

לאחר שבבחירות האחרונות היית בעיה עם קיום ההדרכות לעובדים החרדים בקלפיות, האברכים פנו שוב ל'כיכר' וטענו כי ב'וועדת הבחירות' החליטו לקיים גם הפעם הדרכות מעורבות. לאחר התערבות 'כיכר', הוועדה החליטה כי הקורסים יתקיימו גברים לחוד ונשים לחוד.

הסיפור החל כאשר מזכירי הקלפיות שבאו השנה לראיון ב'וועדה' לקראת הבחירות המתקרבות, נאמר להם כי לבחירות האלו הקורסים לא יתקיימו כמו בדרך כלל - בבית הספר בשיכון ג׳, אלא בבית הספר בלייך ברמת גן או באזור התעשייה בבני ברק.

כאשר האברכים התעניינו מה ההבדל בין הבחירות הנוכחיות לבחירות הקודמות, הם לא הצליחו לחלץ תשובה עניינית שתתן להם מענה על שאלתם.

אותם אברכים חששו, ובצדק כי יקרה מה שקרה עם 'קורס הנהיגה המונעת', שעקב התקנות המחמירות של משרד המשפטים לא לקיים שיעורים בהפרדה הוחלט להעביר את הקורסים מחוץ לבני ברק.

חששם של האברכים היה מוצדק, במידה והקורסים היו מתקיימים במעורב הם לא היו משתתפים בהם ולא היו יכולים לשמש כמזכירי קלפי, מה שהיה גורם להם נזק כלכלי כבד.

לאחר התערבות 'כיכר', ועדת הבחירות המרכזית הבהירה באופן שאינו משתמע לשתי פנים: "ההדרכות לתפקיד מזכירי הקלפי לתושבי בני ברק, לא תהיינה הדרכות מעורבות. ההדרכות יתקיימו לנשים לחוד ולגברים לחוד."

"בשל אי התאמת המבנה הקודם לצורכי ההדרכה, הושכרו לטובת ההדרכות כיתות לימוד במבנה אחר, בבני ברק. כאמור, ההדרכות יתקיימו כהדרכות נפרדות. באתרי ההדרכה האחרים, יתבצעו ההדרכות כמקובל. ההפרדה באתרים אלו תיקבע על-פי הצורך."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר