אאא

בתחרות Effie Awards, התחרות הבינלאומית היוקרתית הנערכת כבר 19 שנה בישראל, זכה פרסום מימד זו השנה השנייה ברציפות, והפעם בשני פרסים שונים בקטגוריית מגזרים:

פרס זהב – המקום הראשון בקטגוריה על מהלך השקת קורנטו פרווה, ופרס ארד – על מהלך השיווק 'מכניסים טוב הביתה' של מחלבת טרה.

פרס הזהב הוענק לפרסום מימד בעקבות קמפיין ההשקה המבריק של טילוני קורנטו של גלידות שטראוס בגרסה הפרווה – תחת הכותרת 'ליהנות כל הזמן'. המוצר החדשני יצר שינוי בהרגלי הצריכה של המגזר החרדי והציג לראשונה אופציה לקינוח ברמה גבוהה לאחר ארוחה בשרית.

המהלך הפרסומי במהלכו חולקו טילוני פרווה בטושלנטיות הביא לגידול דרמטי בנתח השוק של קורנטו בקטגוריית הטילונים וזיכה את פרסום מימד בפרס זהב – מקום הראשון בתחרות האפי בקטגוריית המגזרים.

המהלך השני שזיכה את פרסום מימד בפרס בתחרות האפי הוא מהלך השיווק עבור טרה.

קמפיין השקת הכשרות של טרה שנערך בשנה הקודמת זיכה את פרסום מימד ואת מחלבת טרה כבר בשנה שעברה בפרס זהב של אפי בקטגוריית מגזרים. הפעם, מהלך ההמשך 'מכניסים טוב הביתה' ביסס את טרה ככוח עולה בשוק החלב במגזר החרדי וזיכה את פרסום מימד בפרס ארד בתחרות הבינלאומית.

פרסום מימד הוביל את קמפיין 'מכניסים טוב הביתה'. המהלך המתמשך חולק לכמה שלבים והתפרש על פני השנה בהתאם להזדמנויות הצריכה כמו חגים, חופשות ועוד, ובסיומו רשמה טרה צמיחה חסרת תקדים ויצרה שינוי בשוק מוצרי החלב במגזר החרדי, מה שזיכה את המהלך השיווקי של פרסום מימד בפרס ארד יוקרתי בתחרות האפי 2019.

תחרות האפי היא תחרות יוקרתית המתקיימת ב-49 מדינות, והפכה עם השנים לאות של הכרה והוקרה למהלכי שיווק מוצלחים ואפקטיביים. המהלכים דורגו בידי צוות בן 70 שופטים, שכלל אנשי שיווק, פרסומאים, אנשי יח"צ, ייעוץ ומחקר ואנשי אקדמיה.

את הזכייה במקום הראשון והשלישי בקטגוריית המגזרים קיבל פרסום מימד בטקס האפי 2019, שנערך בהובלת איגוד השיווק, איגוד הפרסום והמי"ל. באירוע היוקרתי השתתפו מאות אנשי שיווק, בכירים בעולם הפרסום ומנכ"לי החברות המובילות במשק.