התעלומה - תתגלה?

המונים יסתערו על אזור 51: "רוצים לראות חייזרים"

למעלה מחצי מיליון איש שיתפו את האירוע ההומוריסטי להתפרצות אל תוך האזור הסגור שנקשר לתאוריות קונספירציה רבות. בחיל האוויר האמריקאי נלחצו (בעולם)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

יותר מחצי מיליון בני אדם הצטרפו בימים האחרונים לאירוע פייסבוק המבטיח "להסתער" על אזור 51, שטח צבאי סגור הנמצא בחלקה הדרומי של מדינת נבדה שבארצות הברית.

האזור הסודי, הפך לכר פורה לתאוריות קונספירציה, בעיקר כאלו העוסקות בחייזרים, וזו מטרת האירוע כפי שהוגדר בכותרת: "להסתער על אזור 51: הם לא יכולים לעצור את כולנו".

באיוונט, מזמינים המארגנים להסתערות רבתית על השטח ב-20 לחודש ספטמבר. "אנחנו יכולים לנוע מהר יותר מהכדורים שלהם", אמרו המארגנים. "בואו נראה חייזרים".

בצבא ארה"ב פחות אהבו את הרעיון. "זהו אזור לאימונים של חיל האוויר, ואנחנו לא ממליצים לאף אחד לנסות להגיע לאזור שבו אנחנו מאמנים את צבא ארצות הברית".

דוברת מטעם חיל האוויר האמריקאי הוסיפה, כי "חיל האוויר של ארצות הברית מוכן תמיד להגן על אמריקה ועל הנכסים שלה".

אחד המארגנים מיהר לפרסם הבהרה: "זאת בדיחה, אני לא באמת מתכוון לעשות את התוכנית הזאת. אם אנשים יחליטו להסתער על אזור 51 אני לא אחראי לזה".

יצוין כי לפני כמה שבועות קיבלה קבוצה של סנאטורים תדרוך על טייסים בצבא האמריקני שסיפרו שראו עצמים בלתי מזוהים. הנשיא טראמפ התייחס לכך ואמר כי הוא מסרב להאמין לטייסים.

בראיון ל-ABC אמר: "אני רוצה שהם יחשבו מה שהם רוצים לחשוב. הם אומרים 'ראיתי, קראתי, שמעתי'. היה לי תדריך קצר על הנושא. אנשים אומרים שהם רואים עב"מים. האם אני מאמין לזה? לא ממש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר