הערצה חסרת תקדים

למרות חולשתו: מרן הגר"ח קם בפני האדמו"ר מויז'ניץ

כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ הגיע הצהריים למעונו של מרן הגר"ח קנייבסקי, כשמרן הבחין באדמו"ר שנכנס, באורח נדיר הוא התרומם קמעא מכסאו, לכבוד האדמו"ר. צפו בתיעוד (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הגר"ח עם האדמו"ר מויז'ניץ, היום (צילום: באדיבות המצלם)

בשעות הצהריים (ראשון), הגיע כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ אל מעונו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי לצורך מגבית צדקה משותפת, כשהגר"ח הבחין באדמו"ר נכנס למעונו קם בפניו מלוא קומתו - למרות החולשה הרבה בו הוא נמצא.

ל'כיכר השבת' נודע, כי גדולי הדור שוחחו בין היתר בנושאים העומדים על הפרק ועל חיזוק היהדות החרדית בכלל ולקראת הבחירות הגורליות בפרט כאשר קודשי היהדות נמצאים על כף המאזניים נוכח ההסתה נגד הציבור החרדי ונסיונות הפגיעה בעולם התורה והישיבות.

בני ביתו של הגר"ח סיפרו כי מרן שר התורה התרומם באורח נדיר קמעא מכיסאו, לכבודו של האדמו"ר מויזניץ מה שמלמד על ההערכה העצומה והחיבה העצומה שחשים גדולי ישראל זה כלפי זה.

בתיעוד הבלעדי שהגיע לידי 'כיכר השבת' נראה מרן שר התורה מתרומם מכיסאו מיד כאשר הנכד ונאמן הבית הרב יעקב קנייבסקי אומר לו כי הרבי מויז'ניץ נכנס לחדר.

יצוין, כי בשנה האחרונה התהדק הקשר בין שני גדולי ישראל ושליחויות רבות בעניינים ציבוריים נעשו במשותף באחדות חסידית-ליטאית.

כזכור, במהלך מגבית המצינג' למרכז העולמי של חסידות ויז’ניץ יצא מרן שר התורה מגדרו ותרם ואף חתם על הכרוז הציבורי וקרא לכלל ישראל לתרום למען המטרה החשובה.

מרן אף התבטא ואמר כי מי שיתרום הרי הוא כמי שנוטל חלק בבניין בית המקדש אמירה שגרמה לרבבות אנשים להתגייס למען המגבית שזכתה להצלחה משמעותית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר