בזכות ערנות החייל

החמאס כשל בניסיון להוציא מידע בוואטסאפ

המודיעין של החמאס עובד שעות נוספות כדי לדלות פרטים על הערכות צה"ל בעוטף עזה. הניסיון של פעיל המודיעין החמאסי להוציא מידע מחייל כשל, לאור הערנות של החייל (אקטואליה)

פעיל חמאס כותב לחייל (צילום: מתוך ההתכתבות)

לא בוחל בשום תרגיל: ארגון המודיעין של החמאס, מנסה להשיג מידע על צה"ל בכל מחיר, ובימים האחרונים הצליח למצוא מספרים של חיילים המשרתים בגדודים הסמוכים לעזה, וניסה לשאוב מהם מידע לאחר שהתכתב איתם בעברית צברית.

באחת ההתכתבויות עם חייל צה"ל המשרת בגדוד 890 של צנחנים, הציגו בפניו אנשי המודיעין של חמאס את הלו"ז של גדוד צנחנים כדי להשרות אמינות ולנסות לפתות אותו לתת מידע על הערכות צה"ל בעוטף.

אותו חייל בעל החושים המחודדים לא התפתה להודעה המדוברת, ולמרות שנחשף בפניו מידע סודי, הוא לא הסכים להציג את הלו"ז של היחידה שלו, והעביר את המידע לגורמי הסייבר של צה"ל.

אחד התיעודים של חמאס

אנשי המודיעין של הטרור לא הסתפקו רק בחייל הזה וניסו לדוג עוד חיילים - ללא הצלחה. אחת מהשיטות שלהן הייתה להשתמש בז'רגון הצבאי כמו "אחי" "גבר" ישך" (במקום יש לך) וכן הלאה, וכמובן הם השתמשו עם מספר בעל קידומת ישראלית.

בדובר צה"ל אמרו, כי "האירוע הזה דומה לאירועים קודמים, כאשר התקבלו דיווחים על אודות פעילות חריגה. בעקבותיה ביצע צה"ל מעקב אחר הפעילות. צה"ל מודע לפעולותיו של האויב, עוקב אחר מאמציו ברשתות החברתיות וקורא לחיילים ואזרחים להתנהל באופן בטוח ברשת ולהמשיך לנהוג בעירנות ובאחריות. בימים אלו מציינים שנה למבצע 'לב שבור' שבו צה״ל חשף את פעילות חמאס כנגד המשרתים ברשתות החברתיות. המבצע תרם רבות להעלאת מודעות וערנות החיילים, דבר אשר בא לידי ביטוי גם באירוע הנוכחי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר