ביבי תוקף חזרה

יועץ נתניהו לשעבר: מילצ'ן התרברב במסוק

תמלולים שפורסמו היום מתוך חדר החקירה של היועץ של נתניהו לשעבר ועד המדינה בהווה- ניר חפץ נחשפים. נתניהו בתגובה: "גיא פלג נגדי בגלל התלונה של בני, יאיר" (אקטואלי)

נתניהו וחפץ בימים טובים יותר (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

בשבוע שעבר פורסם חלק מחקירתו של ראש יאח"ה את ראש הממשלה נתניהו, במהלך החקירה הצולבת נתניהו אמר שלא זכר האם הזמין מסוק לידידו איש העסקים ארנון מילצ'ן. כעת נחשף תיעוד נוסף מאותה פגישה עם העדות של יועץ ראש הממשלה לשעבר, ניר חפץ.

כזכור, ראש הממשלה אמר שהוא לא זוכר האם הוא אישר לידידו מילצ'ן ביחד עם המיליונר ההודי טאטא מסוק לירדן לצורך עסקיהם. כעת מתברר, כי היה עד לשיחה בין ראש הממשלה למילצ'ן והוא - ניר חפץ, שתיעודי החקירה שלו ביאח"ה על הפרשה הזו נחשפים היום (ראשון).

חפץ, שכיום הוא כבר עד מדינה כנגד נתניהו אמר לחוקרים: "אני יכול לתאר אירוע שאני זוכר במדויק, מילצ'ן נכנס ללשכה וחיכה להיכנס לביבי. הוא סיפר לי שהוא הגיע בשביל שהוא נמצא פה יחד עם טאטא, וביבי מסדר לו מסוק שייקח אותו מישראל לירדן, בלי עצירות, כלומר, המוסד מתאם לבקשת ביבי את העובדה שהמסוק יעבור ויחזור ושזה נעשה מול ארמון המלך הירדני."

החוקר שאל את חפץ, האם עוד מישהו היה נוכח בזמן הפגישה עם נתניהו: "לא" ענה חפץ, "הוא היה לבד. הוא בא לבדו והוא סיפר לי בפרוטרוט, בהתרברבות. שביבי מסדר לו שהמסוק יעבור מעל הגבול."

חוקר: אתה נכנסת, הצטרפת לפגישה? חפץ: "לא, אני הייתי בחוץ והוא נכנס, יצא, נכנס, יצא, ואז, הוא יצא מבסוט, מכיוון שהוא אמר שזה סודר."

חוקר: בקשר למיזם, האם מילצ'ן הזכיר באופן כללי לגבי הפוטנציאל העסקי שלו? חפץ: "הוא דיבר על מאות מיליונים בדולרים או יורו."

ראש הממשלה נתניהו מסר בתגובה לפרסום ב'החדשות': "אם הדבר היה דרוש כדי להציל את עורו, עד המדינה ניר חפץ היה גם מעליל על משפחת נתניהו שהיא אחראית לרצח ארלוזרוב".

בטוויטר כתב נתניהו: "רק יום ראשון אבל כבר יש תחרות צמודה על פרס הפייק ניוז של השבוע! גיא פלג ואביעד גליקמן, דוברי השמאל שמתחזים לעיתונאים, פרסמו הערב במקביל שתי כתבות פייק ניוז מפי עד מדינה שמכר כל שקר כדי להציל את עצמו על פשעיו."

"גליקמן רוצה לנקום במשפחתי כי בני יאיר הגיש נגדו תלונה במשטרה. גיא פלג מתחפר בקמפיין הפייק ניוז על המסוק כי יאיר קרא לו ״דמבו״. גליקמן ופלג פונים לתגובה דקות לפני המהדורה. ממש עיתונאות למופת. הקמפיין שלהם הוא קשקוש. מאז ומתמיד פעלתי כדי לקדם את השלום הכלכלי ואת הקשרים שלנו עם הודו. טובת המדינה היא השיקול היחיד שעמד לנגד עיניי - ולא טובתו של איש."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר