מות סלומון טקה

במח"ש שוקלים לשחרר את השוטר שירה

מעצר הבית של קצין המשטרה שירה בחיפה וגרם למותו של סלומון טקה, בן העדה האתיופית - צפוי להסתיים היום (שני) ובמחלקה לחקירות שוטרים שוקלים לשחררו מהמעצר (בארץ)

מחאת האתיופים (צילום: Roy Alima/Flash90)

מעצר הבית של קצין המשטרה שירה בחיפה וגרם למותו של סלומון טקה, בן ה-19, בן העדה האתיופית - צפוי להסתיים היום (שני) ובמחלקה לחקירות שוטרים שוקלים לשחררו מהמעצר.

מאז התקרית ובעקבות המהומות האלימות של האתיופים, שהה השוטר בבית מלון. כעת, עם סיום תקופת מעצר הבית, שוקלים במח"ש האם לבקש שוב מביהמ"ש להאריך את מעצרו או לשחררו בתנאים מגבילים.


עו"ד יאיר נדשי, המייצג את קצין המשטרה, אמר כי "על פניו ועל פי פרסומים בתקשורת נראה שההר הוליד עכבר. מקווה שמח"ש ימצאו את האומץ לקבל את ההחלטה הנכונה ולא יכנעו ללחץ המופעל עליהם. קורא לציבור לשלב ידיים ולצאת בקריאה להפסקת ההסתה והאלימות ולהתאחד בפיוס".

אביו של סלומון, וורקה טקה, אמר בשבוע שעבר: "איבדנו אמון במח"ש, התשובות כתובות על הקיר, השוטר ייצא זכאי, התוצאה ברורה וכואבת, הוא לא יקבל עונש, הוא לא יעמוד לדין".

בשבוע שעבר הובא קצין המשטרה לזירת הירי שם שחזר את שאירע, כאשר שב וטען כי לא ירה ישירות בטקה אלא על הרצפה. פרקליטו הוסיף וטען כי "ממצאי החקירה כפי שהודלפו עד כה תומכים בטענות ההגנה, ולפיהן הקצין פעל מתוך הגנה עצמית ללא כוונה לפגוע במנוח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר