"צביעות והערינג"

הזמר לליברמן: ישבת איתנו ואז יצאת וטינפת

הזמר פיני אינהורן תקף בחריפות את ליברמן שפרסם את תמונת ליצמן ונתניהו בסעודה וכתב כי 'ממשלת הלכה מעבר לפינה', אך מתברר שבאותו השולחן ישב ליברמן עצמו (ארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
ליברמן בשבע הברכות (צילום: שלומי כהן)

אביגדור ליברמן תקף אתמול (ראשון) בדף הפייסבוק שלו את נתניהו והחרדי וכתב כי "ישנה שורה ארוכה של התבטאויות מצד מנהיגים חרדים וחרד"לים, שלא משאירות שום ספק – נתניהו רוצה ופועל להקים ממשלת הלכה".

"בחודשיים האחרונים שמענו וקראנו באופן ברור את דבריו של סמוטריץ' על משפט התורה וחזרה לימי המלכים שאול ודוד, את ההתבטאות של הרב אבינר, שלנשים אין מקום בפוליטיקה הישראלית, את פסק ההלכה של חכם שלום, מנהיגה הרוחני של ש"ס, שקבע שלנשים בהריון אסור לעשות בדיקת אולטרסאונד, ולזה נוסיף את הפסיקה האבסורדית משבוע שעבר של הרבנים בעיר החרדית אלעד, שאסור לגדל כלבים. התבטאויות אלו הן טיפה בים. לכן, מי שרוצה ממשלת הלכה שיצביע "ליכוד" או "כחול לבן". מי שרוצה ממשלה לאומית רחבה שיצביע "ישראל ביתנו", כתב ליברמן וצירף תמונה של נתניהו וליצמן יושבים יחד בסעודת שבע ברכות.

אלא שמתברר, כי באותה סעודה ישב בצדו השני של השולחן לא אחר מליברמן עצמו, שעל פי עדויות הסועדים נהנה מאד מהאירוע המדובר. מגיבים רבים ביניהם בנו של ראה"מ, יאיר נתניהו, פרסמו את תמונותיו של ליברמן חוגג באותה סעודה

הזמר החסידי פיני אינהורן, שנכח באירוע כתב בדף הפייסבוק שלו תחת הכותרת "על צביעות והערינג עם איווט ליברמן": "לא יודע למה כל כך מציק לי הפוסט של ליברמן. אולי בגלל שהייתי שם. ניגנתי שם ושרתי באירוע המדובר יחד עם חברי היקר חונה דייטש. איווט! איך אתה לא מתבייש?!?! ישבת איתנו ואכלת קרקרים והערינג, ודיברנו וצחקנו, והסתחבקנו ואחר כך הגיעו וראש הממשלה והשר ליצמן ואז... יצאת וטינפת".

הפוסט של ליברמן והתמונה מהאירוע

"לאיזו רמה של צביעות בנאדם יכול להגיע?! בשביל כמה קולות אתה מוכן לעשות שקר בנפשך?! לשבת עם חרדים באוירה ידידותית ואז לחרף ולהסית נגדם? זה אתה שמתהדר בכך שאצלך מילה זו מילה? ומה עם מילה בפה ומילה בלב?", תקף אינהורן.

"אני לא איש פוליטיקה בכלל, אבל הרגשתי חובה לספר את שראו עיני ושמעו אוזני. דו פרצופיות כעורה ומבישה. אני בז לך", חתם אינהורן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר