לאחר שנפלה בביקורת

הזדמנות שלישית לישיבת 'כנסת יחזקאל' באלעד

לאחר שנכשלה פעמיים בביקורת משרד החינוך, ישיבת "כנסת יחזקאל" בראשות הגרב"מ אטינגר, תקבל הזדמנות שלישית וחריגה, כדי לצלוח את הביקורת ולא לאבד תקציבים (חדשות)

שאול כהנא | כיכר השבת |
ישיבת "כנסת יחזקאל" (צילום: גוגל מפות)

בחודש האחרון, כפי שנחשף ב"כיכר השבת", שוטף גל ביקורות של משרד החינוך את הישיבות ברחבי הארץ, כאשר מרבית הישיבות צולחות בשלום את הביקורת.

בשבוע שעבר, ישיבת 'כנסת יחזקאל' באלעד, בראשות הגרב"מ אטינגר, לא עברה את הביקורת. הפקחים הבטיחו לערוך בדיקה חוזרת, וחזרו תוך ימים ספורים. אלא שגם הבדיקה החוזרת, שהתרחשה אתמול (ראשון), לא צלחה והיו חסרים בחורים.

ל"כיכר השבת" נודע כי למרות שנכשלו גם בפעם השנייה, משרד החינוך החליטו לתת לישיבה הזדמנות שלישית, לפני שתאבד את התקציבים, וכך בימים הקרובים צפויים הפקחים לשוב בהפתעה אל הישיבה.

מבדיקת 'כיכר השבת' עולה כי הפקחים מטעם משרד החינוך הגיעו אתמול, בשעות הצהריים המאוחרות, לישיבה באלעד, כאשר כבר עם הגעתם נאמר להם כי המועד בעייתי, משום שמדובר ביום ראשון של 'שבת שלישית' שרבים מהבחורים שהו בביתם וטרם הספיקו לחזור.

אולם לטענת הבחורים, מאחר ומדובר בבדיקה חוזרת - הפקחים היו קשוחים. הם התיישבו בחדר האוכל אחרי שהציבו מצלמות בכניסות לישיבה, ופסלו מי שהגיע מאוחר מידי מבחוץ.

עם סיום הפיקוח התברר כי הישיבה, כאמור, שוב לא עברה. ראשי הישיבה שוחחו עם אנשי משרד החינוך ואלו הסכימו לערוך בדיקה נוספת, שלישית. בישיבה נערכים להגעת הפקחים שוב, כאשר המועד כמובן אינו ידוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר