"אמליץ טוב בעד המסייע":

נפתחה המגבית :המונים התגייסו למען הישיבה בה למד הגר"ח בצעירותו

קריאתו של מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי כי "אמליץ טוב לעתיד לבוא בעד המסייע" עוררה גל של התרגשות בציבור, והמונים הביעו את רצונם להתגייס למען הישיבה הקדושה שבה למד בצעירותו • עוד כתב מרן: "הצלתו הצלתי וישועתו ישועתי" (צדקה)

מוסדות התורה והישיבות "תפארת ציון" ו"קרית מלך" (צילום: יח"צ)

התלהבות וסחף יוצאי דופן נרשמו בכל שדרות הציבור עם פתיחת המגבית לישיבות 'תפארת ציון קרית מלך' שבהם למד מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א בצעירותו, ועומדים כיום בנשיאותו, ובראשות בנו, הגאון הגדול רבי שלמה קניבסקי שליט"א. המגבית נפתחה היום, יום ב', ותסתיים בע"ה ביום ג' בשעה 12:00 בלילה.

מזה שנים אשר שמם של מוסדות התורה והישיבות "תפארת ציון" ו"קרית מלך" הולך לפניהם כבתים שמגדלים בהם תורה ויראה לשם ולתפארת, ורבים רבים מחניכיהם מפארים את כותל המזרח של היהדות כולה, ביניהם גדולי ישראל זצוק"ל ושליט"א.

הישיבה שהוקמה ע"י מרן החזון איש זצוק"ל לפני 80 שנה נמצאת בתקופה האחרונה במצב כלכלי חמור ביותר, ולשיא השפל הגיע המצב בשנה החולפת, בה משתרגים על צוארי הישיבה והנהלתה סכומים אדירים והון עתק של חובות, המעמידים את המשך קיומם של המוסדות בסכנה ממשית ח"ו.

במהלך השבוע שעבר נערך כינוס מיוחד במעונו של רשכבה"ג מרן שר התורה, בו הוכרז על פתיחת מגבית חירום והצלה לטובת מוסדות התורה והישיבות "תפארת ציון" ו"קרית מלך". לרגל המגבית כתב הגר"ח מכתב בקשה מרטיט ונדיר, בו מתייחס הוא לקושי המוטל על כתפי בנו, ראש הישיבה הגאון רבי שלמה שליט"א, וכה כותב הוא: "כאשר בני הגאון ר' שלמה שליט"א נקלע לקשיים גדולים ע"י החזקת הישיבות תפארת ציון וקרית מלך. ובהיות ובן כרעיה דאבוה, הצלתו הצלתי וישועתו ישועתי. ובלי נדר, אם אוכל אמליץ טוב לעתיד לבא בעד המסייע". כמו כן, במהלך הכינוס הזכיר מרן, באופן חריג ויוצא דופן, כי התורמים יזכו לראות פני משיח.

כאמור, מגבית "חלקי עמו" שנפתח היום בשעה 12 בצהריים, תסתיים ביום שלישי, י"ג בתמוז בשעה 12 בלילה. חברת צ'רידי, אשר מספקת את הצד הטכני לניהול ימי המגבית, השלימה את פיתוח המערכת הממוחשבת אשר תפקח על כניסת התרומות בזמן אמת, כשהיא מסונכרנת עם המוקד הטלפוני שמספרו *8727 בו ניתן למסור פרטי אשראי לתרומה.

"זכות היא לכל אשר כבוד התורה יקר לו ולביתו" מוסרים בהנהלת הישיבה, "ליטול חלק בהצלת מקום תורה מובהק רבות בשנים, ולזכות לברכתו הנדירה והמופלאה של רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א לתורמים והמסייעים".

לתרומה לחצו כאן>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר