"אנחנו לא נוותר"

הראשל"צ הגר"ש עמאר: "רוצים לסתום פיות של הרבנים"

הראשל"צ הגר"ש עמאר תקף את מבקריו של שר החינוך הרב רפי פרץ: "רוצים לסתום פיות. מי שאומר מה שכתוב בתורה אז הוא פושע, בוגד". לדבריו: "לא נוותר. רוצים לפטר אותנו על זה? אנחנו מוכנים להתפטר" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הראשל"צ הגר"ש עמאר (צילום: דוד כהן, פלאש 90)

הראשון לציון ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר התייחס, בשיעור שמסר היום (שני) במהלך מעמד הכנסת ספר תורה בהשתתפות האדמו"ר מקוידינוב, לסערה שפרצה השבוע, בעקבות דברים שאמר שר החינוך הרב רפי פרץ, בראיון תקשורתי, ואמר כי מנסים לסתום את פיות הרבנים.

"היום יש לנו ניסיונות קשים", תקף הראשל"צ: "יש דברים שלא היו עולים על הדעת, התנהגויות שונות שאנשים היו מתביישים לחשוב אותם. היום רוצים לעשות מזה גאווה. אם שר החינוך אמר איזה משפט אז יש עליו כזה התנפלות כאילו מה אמר, אמר מה שכתוב בתורה".

הגר"ש תקף: "רוצים לסתום פיות של הרבנים. רוצים לסתום פיות מי שאומר מה שכתוב בתורה אז הוא פושע, בוגד. צריך לזרוק אותו. לא רק שהם לא מתביישים. אני בטוח שיבוא יום והם יחזרו ויתביישו בכל מה שאמרו וכל מה שעשו".

"רבותי", הוסיף רבה של ירושלים: "יש דברים שאסור שלא עושים אבל הם אומרים אדם יש לו תאווה לזה רצון לזה. זה הכל שטויות. הרב רפי פרץ הוא שר החינוך אבל הוא היה רב ראשי לצהל. רוצים לסתום כאן פיות של הרבנים".

בדבריו הוסיף הראשון לציון כי צריך להלחם גם אם נצטרך לוותר על תפקיד כל שהוא: "אנחנו לא נוותר. רוצים לפטר אותנו על זה אנחנו מוכנים להתפטר, מה שתרצו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר