לקראת הבחירות

החרד"לים רכשו מפלגה בשמונים אלף ש"ח

מייסדי מפלגת 'נעם - עם נורמלי בארצנו' רכשו בימים האחרונים מפלגה ב-80,000 ש"ח. הבוקר (שלישי) נחשפים מייסדי המפלגה אנשי תנועת 'חזון' החרד"לית (חדשות בארץ)

(צילום: יח"צ)

מפלגת נעם רכשה לפני מספר ימים מפלגה ב 80,000 ש"ח, כך נחשף הבוקר (שלישי). המפלגה רכשה את מפלגת 'לזוז' מידי אמנון זאבי שהקים את המפלגה בשנת 2008. רכישת המפלגה סללה את הדרך של המפלגה להתמודד בבחירות לכנסת ה-22.

הבוקר מתפרסמים גם מייסדי המפלגה - נווט הקרב יגאל כנען תושב כפר אדומים, אריאל שחר איש הייטק ותושב ירושלים, הרב איתי הלוי רב היישוב מגרון והרב דרור אריה, פעיל ציבורי מוכר מנכ"ל ארגון 'חזון', ארגון חרד"לי מובהק.

על פי הדיווחים, מאחורי הקלעים עומד איש העסקים ומי שהיה אחראי על המו"מ של הבית היהודי אבי מעוז, מאנשי ערוץ 20, נתנאל סימן טוב וראש מטה הבחירות של איחוד מפלגות הימין בצלאל זיני.

מייסדי המפלגה, תלמידיו של הרב צבי טאו מישיבת 'הר המור' הצהירו: "התאגדנו קבוצת אזרחים, חלקנו תלמידים של הרב צבי טאו, אשר לא יכלנו לראות את מדינת ישראל הולכת ומדרדרת ולשתוק יותר. אנו בטוחים שאזרחים רבים, מכל גווני הקשת בישראל, כמו גם אישי ציבור רבים שותפים לדאגה שלנו ויצטרפו אלינו. אנו נמצאים בשלב הראשון של הפעילות, ובימים אלו עסוקים בגיוס ציבור רחב, ובחיבורים נוספים, לעבוד יחד כתף אל כתף מול מערכת הענק המשומנת והמסוכנת", נכתב בדף העדכון לפעילים.

נראה כי המטרה המרכזית היא לחבור למפלגות הקיימות ולנסות להפעיל עליהן לחץ. "אנו פועלים להעמדה של רשימה שתרוץ לכנסת הקרובה ותלכד סביבה ציבור רחב אשר יאמר די להרס הערכים הקיומיים ביותר לחיינו. אנו נעדכן בימים הקרובים לאן מתקדמים פני הדברים", כתבו המייסדים.

בתוך כך, אתמול הסירה יוטוב את סרטון הבחירות הראשון אותה פרסמה מפלגת נעם בדף היוטוב של המפלגה. ביוטוב ציינו כי הסרטון מוסר כיוון שהפר את תנאי המדיניות של יוטוב בנושא דברי שטנה, לטענתם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר