פרסום ראשון

מסתמן: מעמד סיום הש"ס ייערך באצטדיון 'הארנה' בי-ם

נקבע מיקום למעמד סיום הש"ס העולמי שייערך בעוד כחצי שנה מטעם 'דגל התורה' ו'אגודת ישראל' - המעמד ייערך באצטדיון 'הארנה' המכיל 11,650 מקומות. עסקנים: "המקום צר מלהכיל" (אקטואלי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
'הארנה' עמוסה, ארכיון (צילום: יעקב כהן)

פרסום ראשון: נקבע מיקום למעמד העולמי של סיום הש"ס שייערך בעוד כחצי שנה בירושלים מטעם 'דגל התורה' ו'אגודת ישראל'. ל"כיכר השבת" נודע כי האירוע צפוי להיערך באצטדיון 'הארנה' בירושלים המכיל 11,650 מקומות.

הבוקר (שלישי), נראתה אחדות נדירה, כאשר שלושת היומונים המפלגתיים בחרו לדווח על המעמד כמעט באופן זהה. המעמד ייערך ביום חמישי ו' טבת תש"פ בעוד כחצי שנה בירושלים.

ועדה מארגנת תופעל על ידי המפלגות 'דגל התורה' ו'אגודת ישראל'. הועדה מטעם 'דגל התורה' כבר הוקמה, ואילו זאת של 'אגודת ישראל' תוקם השבוע.

ל'כיכר השבת' נודע, כי השבוע צפויים להתכנס צוותים משותפים לשתי המפלגות על מנת להיערך לכנס בו ישתתפו וייטלו חלק גדולי התורה המזוהים עם שתי המפלגות.

אלא שבשיחה עם חברים בועדה המכינה נמתחה ביקורת על המיקום בו ייערך ככל הנראה המעמד –'הארנה'. לדברי החברים המקום צר מלהכיל את הרבבות שרוצים להשתתף באירוע.

החברים מציינים, כי במעמד הקודם לפני שבע שנים הצליחו לארגן כ-15,000 מקומות בגבעת התחמושת, כאשר כבר אז נוצר לחץ כבד ומחסור אדיר במקומות.

עוד נודע ל'כיכר השבת', כי ניסיון לערוך כינוס משותף לש"ס וליהדות התורה לא צלח. כעת מסתמן, כי בש"ס יערכו מעמד סיום הש"ס נפרד כמו שנעשה לפני שבע שנים בראשות מועצת חכמי התורה וגדולי רבני יהדות ספרד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר