הרוג שני, היום

נער שרכב על אופנוע נהרג מפגיעת משאית

נער כבן 17 שרכב על אופנוע נפגע מפגיעת משאית בסמוך לצומת קסטינה ולאחר מאמצי החייאה, נקבע מותו. הלילה, בן 21 מקריית ביאליק נהרג מפגיעת רכב בכביש החוף (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ד בתמוז תשע"ט | 17.07.19
זירת התאונה (צילום: דוברות איחוד הצלה)

נער צעיר כבן 17 שרכב על אופנוע נהרג הבוקר (רביעי) מפגיעת משאית בסמוך לצומת קסטינה.

הצעיר סבל מפגיעה רב מערכתית ולאחר מאמצי החייאה ממושכים בזירת התאונה, צוות של ניידת טיפול נמרת, נאלץ לקבוע את מותו.

בעקבות התאונה, כביש 40 צומת קסטינה לצפון נחסם לתנועה למשך מספר שעות ובשעה 11:30 נפתח מחדש לתנועה.

זירת התאונה (צילום: דוברות איחוד הצלה)
זירת התאונה (צילום: דוברות איחוד הצלה)

חזי רוזנבאום חובש באיחוד הצלה מדווח מהזירה: "מדובר בתאונה עם מעורבות נער שרכב על אופנוע ומשאית. ביצענו פעולות החייאה בזירת התאונה על רוכב האופנוע שסבל מפגיעה רב מערכתית עד להגעת צוות ניידת טיפול נמרץ שלמרבה הצער קבעו את מותו".

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א מאיר אביבי סיפר: "מדובר בתאונה קשה, הנער שרכב על האופנוע שכב בסמוך לחלקה האחורי של המשאית כשהאופנוע עליו רכב מפורק לגמרי. הוא היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה. ביצענו פעולות החייאה מתקדמות שכללו תרופות, הנשמות ועיסויים אבל לצערנו בסופן נאלצנו לקבוע את מותו. טיפלנו גם במספר אזרחים שהיו עדים לתאונה והיו נסערים מאוד".

מהמשטרה נמסר כי "בוחני תאונות הדרכים במשטרת ישראל החלו לפני זמן קצר בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית שהתרחשה בכביש 40 לכיוון צפון סמוך לצומת מלאכי (קסטינה) בה נהרג צעיר רוכב קטנוע לאחר שהתנגש חזית באחור ברכב משא.

"כוחות משטרה שהגיעו למקום החלו בטיפול בתאונה וזירת האירוע נחסמה לכיוון צפון תוך שהשוטרים מכווינים את ציבור הנהגים".

מוקדם יותר, בשעה 02:39 בלילה, צעיר בן 21, תושב קריית ביאליק נהרג מפגיעת רכב בכביש החוף. הנהג הפוגע, בן 24 מהשרון, עוכב לחקירה.

פראמדיק מד"א אדם ערדה סיפר: "כשהגענו למקום ראינו בשולי הכביש צעיר מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד לאחר שנפגע מרכב. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר