אסון בטיול

ילד בן 10 נהרג מקריסת עץ בפארק לכיש

ילד כבן 10 נהרג הבוקר (רביעי) כתוצאה מקריסת עץ בפארק לכיש שבמושב לכיש וזאת במהלך טיול במסגרת בית הספר. כוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותו של הילד במקום (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ד בתמוז תשע"ט | 17.07.19
זירת האסון בפארק לכיש (צילום: דוברות זק"א)

סולימן נאיף ג'בארין,ילד כבן 10 נהרג הבוקר (רביעי) כתוצאה מקריסת עץ בפארק "אקשן פארק" שבמושב לכיש,סמוך לקריית גת. הילד, תושב הפזורה הבדואית בסמוך לעיר ערד, שהה במקום במסגרת קייטנת בית הספר.

(צילום: דוברות איחוד הצלה)

כוחות ההצלה שהוזעקו למקום מצאו את הילד כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית וללא רוח חיים ונאלצו לקבוע את מותו.

המשטרה פתחה בחקירת המקרה וצפויה לחקור את מנהלי המקום. בעלי הפארק שהגיעו למקום לאחר האסון, אמרו כי ""אי אפשר היה לצפות את האסון. אלו רגעים קשים ואנחנו מנסים להבין מה קרה".

יענקי ויינברג חובש באיחוד הצלה סיפר: "כשהגענו למקום הילד סבל מפגיעה רב מערכתית וללא רוח חיים. חבריו סיפרו לנו כי הם הגיעו איתו לפארק במסגרת טיול של בית הספר. למרבה הצער נקבע מותו בזירת האירוע עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

חובש בכיר במד"א רונן שונם ופראמדיק מד"א ישראל בן יהודה, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו ענף עץ גדול שקרס על ספסל, שעליו ישב ילד כבן 10. הילד היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם פגיעת ראש קשה. ביצענו בדיקות רפואיות. מצבו היה קריטי, ובתוך קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

דוב בלעדי מתנדב זק"א שטיפל במקום, אמר: "מדובר בזירה קשה, במסגרת טיול של קייטנה לפארק, ישבו קבוצת ילדים במקום מוצל במתחם הפארק מתחת לעצים ולפתע קרס עץ באורך 7 מטר על קבוצת הילדים, חלקם הספיקו לברוח חוץ מאחד הילדים בן 10 שלא הספיק לברוח, הילד ספג פגיעה קשה מאוד ונמחץ מתחת לעץ לעיני חבריו.

"כשהגעתי למקום ראיתי את הילד על הספסל לכוד מתחת לגזע העץ עם פגיעה קשה וללא הכרה, הצוות הרפואי נאלץ לאשר את מותו במקום. צוות מורחב של מתנדבי זק"א לכיש טיפלו בגופת הילד ובאיסוף הממצאים בזירה".

מהמשטרה נמסר כי "הבוקר התקבל דיווח אודות פציעתו הקשה של ילד שהגיע במסגרת קייטנה לפארק אתגרי בתחומי מועצה אזורית לכיש הסמוכה לקריית גת. כוחות משטרה שהגיעו למקום החלו בבדיקת האירוע בו בעת שצוותי רפואה שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו של הילד.

"חוקרי משטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות המקרה ומחקירה ראשונית עולה כי מדובר בילדי קייטנה שהגיעו זמן קצר לפני כן למקום והחלו בהתארגנות ראשונית. תוך כדי כך ניגש הילד יחד עם מספר ילדים בודדים לעבר ספסלים, ככל הנראה מתוך כוונה לאכול שם. בשלב מסוים בסמוך לרגע ישיבתם, קרס ענף עבה מעץ סמוך ופגע בראשו של הילד וגרם למותו. במסגרת החקירה שנמצאת בראשיתה, בה מעורבים גם גורמי משרד החינוך לאור העובדה שמדובר במסגרת קייטנה, נגבו עדויות ונחקר מנהל המקום. חקירת המשטרה כאמור נמשכת בשלב זה".

(צילום: דוברות איחוד הצלה)
(צילום: דוברות איחוד הצלה)
(צילום: דוברות זק"א)
(צילום: דוברות זק"א)
(צילום: דוברות זק"א)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר