תיעוד

חבר הפרלמנט סגר מעגל עם הילדים החב"דיים

חבר הפרלמנט, שהגיע לישראל לפגישה עם ראש הממשלה נתניהו ועם יו"ר הכנסת, קפץ לביקור בכפר חב"ד, נזכר בימיו כאחד מ'ילדי צ'רנוביל', קנה שוקולדים וחילק לילדים (חדשות)

(צילומים: באדיבות שבועון 'כפר חב"ד')

חבר פרלמנט אוקראיני המשמש כסגן נשיא מועצת אירופה, נצפה מחלק כמויות של חטיפי שוקולד לילדי כפר חב"ד. מסתבר שמאחורי המחזה המפתיע מסתתר סיפור מרגש במיוחד המתפרסם הבוקר (חמישי) בשבועון 'כפר חב"ד'.

צבי הירש (גארי) לוגבינסקי, יהודי המשמש כחבר פרלמנט באוקראינה וכסגן נשיא מועצת אירופה, ביקר בימים האחרונים בישראל, יחד עם חברים נוספים בפרלמנט. בין היתר, הוא נפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ועם יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין.

ביו הפגישות החשובות, נצפה חבר הפרלמנט הבכיר מחלק חטיפי שוקולד מגוונים, אותם רכש במרכול המקומי, לילדי הכפר, כשאותו מלווה יו"ר ועד הכפר הרב שמעון רבינוביץ.

מתברר כי חבר הפרלמנט האוקראיני, הוא אחד מ'ילדי צ'רנוביל', שהועלו לישראל לפני קרוב לשלושים שנה, על ידי צעירי אגודת חב"ד בעקבות הוראת הרבי מליובאוויטש זצ"ל.

"כשהייתי ילד ולמדתי בכפר לא היה לי כסף", סיפר לוגבינסקי, "היו אפשרויות מעטות מאוד להרוויח כסף ובכל מקרה לא היה מדובר בהרבה כסף".

"בתור ילד ניצלתי את הזמן הפנוי בלימודים ועבדתי בכל מיני מקומות בכפר. ביניהם בפרדס האתרוגים של גרליק ובלול תרנגולות. אחרי שהצלחתי לחסוך כמה שקלים רציתי לקנות משהו ונכנסתי למכולת. ראיתי שם שוקולדים ורציתי לקנות אותם אבל עשיתי חשבון שבסכום שקיבלתי בעבור שעת עבודה אוכל לקנות חפיסה אחת בלבד".

"אז, באותו רגע, החלטתי שהחלום שלי הוא שיהיה לי די כסף כדי לקנות הרבה שוקולדים ולחלק אותם לילדים אחרים בכפר חב"ד. בביקור האחרון שלי בישראל הגעתי לכפר חב"ד וסוף סוף הגשמתי את החלום הזה. נכנסתי ל'היפר ליפסקר', מילאתי עגלה בשוקולדים מכל מיני סוגים ויצאתי לחלק אותם לילדים. סגרתי מעגל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר