המאבק על טבריה

'הלוחמים': הנציגים שהובילו לנפילתו של רון קובי באולפן

דוד אוחנה - יו"ר 'דגל התורה', יוסי בן דוד - ראש העיר לשעבר ורפאל טרבלסי - יו"ר 'הבית היהודי', נחשבים לשלושה שהובילו למה שמסתמן כנפילתו של ר"ע טבריה רון קובי • פאנל מיוחד (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: יוחנן בלייך)

דוד אוחנה - יו"ר 'דגל התורה', יוסי בן דוד - ראש העיר לשעבר ורפאל טרבלסי - יו"ר 'הבית היהודי', נחשבים לשלושה שהובילו למה שמסתמן כנפילתו של רון קובי. פאנל מיוחד באולפן 'ישי ורבינא בכיכר'.

מתוך הפאנל:

יוסי בן דוד: "לצערי פעם ראשונה בהיסטוריה של העיר ועדה קרואה באה עליה וועדה קרואה תמונה. לראשונה ראש עירייה מודח בגלל שלא ביצע את תפקידו והמוטל עליו".

אוחנה: "אין פה מאבק בין חרדים לחילונים. מי שיראה את העיר היום – הכל מטונף ומלוכלך, העירייה לא מתנהלת. הוא לא יודע לנהל עיר. הוא לא ניהל חנות, אז ודאי שהוא לא יודע לנהל עיר".

רון קובי באולפן 'כיכר השבת'

פאל טרבלסי: "התקשרתי לברך אותו יום אחרי הבחירות וביקשתי להיפגש, הוא דחה אותי ואחרי שבועיים הוא לא היה מוכן להיפגש איתי. הייתי מוכן לבוא לקראתו יום אחרי הבחירות, אבל רון קובי לא היה מוכן אפילו להיפגש איתי כדי לשלב ידיים ולשתף פעולה למען תושבי העיר".

יוסי בן דוד: "טבריה זה עיר שהיישוב היהודי לא פסק בו. בטבריה יש 20% חרדים שחיים בסטטוס קוו עם ערבות הדדית. חייתי וגדלתי בעיר טבריה, זה הבית שלי, רון קובי 20 שנה לא היה בטבריה, חזר לעיר והשתלח בכל מי שרק יכול. מי שבנה אותו זה אותה תקשורת שמפילה אותו".

אוחנה: "החוף הנפרד לא ייסגר, איומי רון קובי מלמדים על פרפורי גסיסה".

אוחנה: "רון קובי לא פסול, הוא איש שלא מתאים להיות ראש עיר, ללא קשר לחרדי או חילוני. הוא לא נמצא בכלל בטבריה. הוא כל היום בערוצי תקשורת משמיץ שרים ופקידי ממשלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר