מבוכה באירוע

מ.ב.ד נטש את הבמה ויפצה את הלקוחות

הזמר החסידי מרדכי בן דוד, נטש את הבמה באמצע אירוע יוקרתי לאחר שבקשותיו להפסיק לעשן באמצע האולם לא נענו. מנהלו: "מרדכי חש ברע ונאלץ לרדת מהבמה" (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט באדיבות המצלם)

ביום חמישי בערב הופיע גדול הזמר החסידי, מרדכי בן דוד ורדיגר, באירוע יוקרה, בת מצווה לבתו של איש העסקים אליהו רימר במלון 'הילטון' בת"א. בן דוד לווה בתזמורת ענק של 30 כלי נגינה וביצע את מיטב להיטיו. לקראת חלקו האחרון של האירוע תועדה במקום תקרית מביכה כאשר ורדיגר דרש מאחד האורחים להפסיק לעשן באולם והכריז "או שאתה יוצא או שאני יוצא" ושניות לאחר מכן עזב את הבימה באמצע השיר.

על פי הדיווחים של אורחים שנכחו במקום, דוגמת איש התקשורת דוד חכם, בעל האירוע והזמר ביקשו מהאורחים כמה פעמים להפסיק לעשן באולם אך ללא הועיל. "אלו שעישנו לא מכבדים, לא את בקשתו של הזמר וגם לא את בעל הארוע. עזיבת הזמר הינה עילבון לבעל הארוע שהזמין אותו ושילם לו תשלום מלא. אחרי הכל, בעל הארוע לא אשם שכמה בודדים שם עישנו. מעשה שלא ייעשה מצידו של בן דוד", כתב חכם בטוויטר.

בן דוד מבקש מהנוכחים להפסיק לעשן. צילום: ללא קרדיט, באדיבות המצלם

מרדכי בן דוד ידוע בעקרונותיו, בעבר שילם עליהם גם מחירים יקרים במיוחד. לפני כעשרים שנה הוא היה אחראי לקריסה הגדולה של מופע הענק בנוף איילון עם אברהם פריד. לחולות של הישוב הגיעו כ-50,000 איש בזמן שההיערכות הייתה ל-5000 איש בלבד. במקום נוצרה ערבוביה גדולה בניגוד להבטחות כי המופע יהיה נפרד ומרדכי הפסיק את המופע מאחר שלא ניתן היה לשמור על הפרדה מלאה. בעקבות כך הציבור הדתי לאומי לא הזמין אותו למופעים במשך שנים ארוכות עד לפני כשנתיים.

הפעם מתכוון הזמר לפצות מהר יותר את הלקוח, ולא להמתין 20 שנה, ועל פי מקורביו של הזמר הוא יערוך בתאריך אחר אירוע פרטי ומבוקר יותר עבור רימר ומשפחתו.

מנהלו האישי של מרדכי בן דוד בישראל, שלום וגשל, מסר בתגובה ל'כיכר השבת', "ראשית, העניין יצא מפרופורציה. מרדכי בן דוד עלה לשיר בחלק הראשון ובחלק השני של האירוע וריגש את הקהל. בחלק השלישי לאחר חצות מרדכי חש ברע בעקבות מספר אנשים שעישנו ברחבה לאחר שנתבקשו כמה פעמים לא לעשן ללא הצלחה, מרדכי נאלץ לרדת מהבמה. העניין היה בהסכמת הלקוח ואף מרדכי בן דוד סיכם עם הלקוח והמפיק מיכאל כפלין על קיום המשך האירוע במועד אחר באופן מצומצם בביתו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר