במהלך החקירה

בנימין נתניהו: "אין לי בעיה להכניס את היד לכיס"

במהלך חקירת ראש הממשלה במשטרה, הוא טען בפני החוקר כי החליט מיוזמתו להחזיר למילצ'ן את הכסף על לימודי המשחק של בנו, יאיר. נתניהו: 'כמו תמיד האמת הפוכה' (ארץ)

נתניהו ומילצ'ן, ארכיון (צילום: פלאש 90)

עוד חומר זלג מחדרי החקירות: הערב (ראשון), מפרסמת חברת 'החדשות' חלק מהחקירות של ראש הממשלה, בהן הוא טוען, בין היתר: כי לא ידע על כל העברות המתנות של מילצ'ן כי הוא עובד 17 שעות ביממה. עוד הוא טען, כי אין לו בעיה להכניס יד לכיס ולהוציא כסף.

בחקירתו על תיק 1,000 טען נתניהו, כי רעייתו לא עדכנה אותו על כל דבר שהיא ביקשה מהעוזרת של איש העסקים ארנון מילצ'ן - הדס קליין, ורק בדיעבד נודע לו כי מילצ'ן שילם של שיעורי משחק של בנו יאיר כששהה בלוס אנג'לס לצורך לימודיו.

כך נשמעו חלק מתמלילי ההקלטות בתוך החדר: חוקר: ידעת שהיה אספקה קבועה של בקבוקי שמפניה לביתך. נתניהו: "לא, לא ידעתי על כך כלום". החוקר ממשיך לשאול על 20 שמפניות שרעייתו שרה קיבלה לביתם.

נתניהו משיב לחוקר: "אני ואשתי, אתה צריך להבין, אני לא יודע כשהיא מדברת עם הדס (העוזרת של מילצ'ן) והדס באה. כל זה נודע לי רק בדיעבד, אין לי מושג מה הן מדברות ביניהן. אני לא יודע. אני באמת לא יודע, אני עובד 17 שעות, מאיפה אני יכול לדעת? אני לא בודק מה היא קיבלה, איך היא קיבלה, ממי היא קיבלה, אין לי מושג."

החוקר עבר לשאול את נתניהו על שיעורי המשחק שמילצ'ן מימן לבנו, נתניהו טוען כי הוא לא ידע על כך בזמן אמת, ולאחר שידע ישר הוא שילם על כך בעצמו:

"אני רוצה שתדעו, יש דברים שהיא (שרה) לא יודעת שאני יודע עליה והיא לא יודעת עליי. יאיר, אחרי התיכון נדמה לי, הלך והתארח אצל ארנון בלוס אנג'לס. יאיר בא ללוס אנג'לס, ומילצ'ן, כנראה בידיעתה של שרה, אני לא ידעתי את זה, מימן לו שיעורי משחק. שזה יצא כמה אלפי דולרים. ולי זה נודע בדיעבד. אני לא מעוניין שמילצ'ן ישלם על הלימודים של הילד שלי, אני רציתי למממן את זה?"

החוקר מקשה על נתניהו ושואל אותו אם הוא לא יודע שבנו יאיר נסע ללימודי משחק, ונתניהו משיב לו שהוא לא ידע על כך ויכול להיות שרעייתו כן ידעה על כך.

החוקר שואל את רוה"מ, מה האבחנה שאדוני עושה בין שיעורי משחק שהוא מממן או אירוחים (סיגרים, משקאות)? למה אתה עושה את ההבדל? נתניהו: "אני רוצה לדאוג לחינוך של הבן שלי.". החוקר אז החזרת למילצ'ן את הכסף? נתניהו: "וודאי שהחזרתי. ומיוזמתי."

החוקר מוכיח לנתניהו שזה לא היה מיוזמתו - החזרת הכסף, אלא זה היה דרישה של מילצ'ן. נתניהו לא מתבלבל ומשיב: "אה באמת, אז אני אומר לך שברגע שאני שמעתי על הלימודים, אני אמרתי לשלם את הכסף מיד. אני לא בדיוק זוכר איך זה היה. לי אין שום בעיה להכניס את היד לכיס."

החוקר מנסה לגחך על נתניהו ושואל אותו טוענים שיש לך בעיה קשה מאוד להכניס את היד לכיס. נתניהו משיב לו: "תקשיב לי טוב, שמעתי את הטענה שלך ועכשיו תשמע את התשובה שלי. לי אין בעיה להכניס את היד לכיס. אתה שומע מה שאני אומר לך?"

ראש הממשלה מסר בתגובה לחברת 'החדשות': "כרגיל לא פניתם לתגובה והשמטתם עובדות מרכזיות שסותרות את מצג השווא שניסיתם לייצר, כאילו ראש הממשלה נתניהו לא שילם עבור שיעורי המשחק של בנו. אבל כמו תמיד, האמת הפוכה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר