בוגר הישיבה הפתיע

"שמע בקולה של שרה": הגימטריאות מהחגיגה לביבי

חבר הכנסת שלמה קרעי, בוגר ישיבת 'כיסא רחמים' וחבר הליכוד, העלה חיוך על פניהם של ראש הממשלה ורעייתו בעת מסיבת הפתעה להם, כשהפליג בשלל גימטריאות (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
משפחת נתניהו, במסיבת ההפתעה (צילום: דוברות ראש הממשלה)

שרי וחברי הכנסת של הליכוד קיימו אמש (שני) בכפר המכבייה חגיגה 'בהפתעה' לראש הממשלה בנימין נתניהו, יו"ר תנועתם, לאחר ששבר שיא כשכהונתו הפכה לראש הממשלה לארוכה ביותר בתולדות המדינה, יותר מראש הממשלה הראשון דוד בן גוריון.

במהלך האירוע, הפתיע ח"כ שלמה קרעי, בוגר ישיבת 'כסא רחמים', בשורת ציטוטים מהתנ"ך העולים בגימטריה שווה למעמדו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

קרעי, בדבריו (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

"בפרשה קראנו בנושא של מנהיגות", פתח הח"כ הדתי, שמשה מבקש מהקב"ה 'יפקוד ה' אלוקי הרוחות לכל בשר איש על העדה אשר יצא לפניהם ואשר יבוא לפניהם, ולא תהיה עדת ה' כצאן אשר אין להם רועה'".

קרעי חישב כי "כצאן אשר אין להם רועה", בגימטריה, מגיע למנין 1079 - בדיוק כמו המלים 'ליברמן, ברק, לפיד, גנץ ויעלון', שמותיהם של אויביו הפוליטיים של ביבי.

נתניהו, מציין את שבירת השיא של בן גוריון (צילום: מתוך הפייסבוק הרשמי)

כמו כן, המשיך חבר הכנסת מהליכוד, באותו הפסוק נכתב: "איש אשר רוח בו וסמכת את ידיך עליו", שזה בגימטריה שווה ל'ראש הממשלה בנימין נתניהו'.

בהמשך דבריו אמר ח"כ קרעי כי הפרש השנים בין אברהם ושרה, הוא כמו הפרש השנים בין בנימין נתניהו לרעייתו שרה, לגביה הוא אף ציטט את הפסוק: "כל אשר תאמר לך שרה - שמע בקולה"...

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר