מטווח אפס

ירי מכל הכיוונים: כך חוסל סגן הקונסול הטורקי • צפו

סרטון שמתפרסם היום בעיראק, חושף תיעוד נדיר של חיסול ממוקד, בו נרצח לפני כשבוע סגן הקונסול הטורקי במדינה: שלושה מבצעים מזנקים מכל כיוון, אחד מהם ישב קודם בסבלנות והמתין לאות (העולם הערבי)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
תיעוד החיסול ה'מקצועני' (צילום: מצלמות אבטחה)

דיפלומט טורקי המשמש בתפקידו בעיראק חוסל בידי אלמונים, שנשלחו ככל הנראה בידי אויביה של טורקיה, והיום (רביעי) מתפרסם תיעוד מלא של מבצע החיסול המוקפד.

האירוע התרחש לפני שבוע במסעדה בארביל, בירת החבל הכורדי בצפון עיראק, כאשר סגן הקונסול הטורקי נורה וחוסל, ואיתו נרצחו גם כמה מחברי פמלייתו.

מיד לאחר מכן הבטיחה אנקרה לנקום את המתקפה, ואכן ביצעה: מטוסי קרב של צבא טורקיה הפציצו יעדים בצפון המדינה, אותם הגדיר דוברו של הנשיא ארדואן כ"יעדי טרור".

היום כאמור מתפרסם סרטון ובו תיעוד של החיסול, שנראה כמתוכנן לפרטי פרטיו ומבוצע בשלמות: סגן הקונסול ישב לפגישת עבודה וארוחה טובה במסעדה הפופולרית 'הוקאבאז', הממוקמת בדרך לנמל התעופה בעיר, כשבשולחן הסמן ישוב אדם שנראה עסוק בטלפון הסלולרי שלו.

בשלב מסוים נראה האלמוני כשהוא מקבל ככל הנראה הודעה במכשירו, ובאותו הרגע הוא שולף אקדח מבין בגדיו, מזנק על הדיפלומט ויורה בו מטווח אפס.

במקביל, מגיחים כאילו משום מקום שני צעירים נוספים, שולפים כלי ירייה, מרססים כל אחד בתורו, בזה אחר זה, את סגן הקונסול ונעלמים - כשהם מותירים את גופו השמוט על השולחן שלפניו.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר