הסערה בפ"ת

ח"כ ארבל: הביקורת של 'דגל' - בגלל שהיא באופוזיציה

ח"כ משה ארבל, תושב העיר פתח תקווה, מתייחס לסערה סביב טענות 'דגל התורה' נגד ראש העיר רמי גרינברג וטוען כי הוא פתוח לביקורת, אך במקרה זה היא מגיעה רק משום ש'דגל' יושבת באופוזיציה • הראיון המלא - ב'ישי ורבינא בכיכר' (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: יוחנן בלייך)

ח"כ משה ארבל, תושב העיר פתח תקווה, מתייחס לסערה סביב טענות 'דגל התורה' נגד ראש העיר רמי גרינברג, שלדבריהם מפר את הסטטוס קוו בעיר, וטוען כי הוא פתוח לביקורת אך במקרה זה מדובר בביקורת שמגיעה בשל העובדה ש'דגל' יושבת באופוזיציה. הראיון המלא ב'ישי ורבינא בכיכר'.

לדברי ח"כ ארבל: "אני ברמה האישית רואה את עבודתו של רמי גרינברג למען כלל הציבורים בעיר בצורה חיובית, הוא עושה עבודה טובה מאוד. יחד עם זאת, אני לא עוצם עיניים מביקורת. אני יודע להכיל. אבל כשמסתכלים על המכלול בפ"ת, מה שהשתנה זה שיפור פני העיר".

"אני מכבד את חבריי מ'דגל התורה'", מדגיש ארבל: "לכן אני נוצר את לשוני לומר את כל מה שאני חושב, אני באמת חושב שהם שליחי ציבור ראויים. אני מצר על זה שהם באופוזיציה, מקומם בקואליציה וזה תהליך שיקרה".

"בסך הכל פתח תקווה היא הייתה תמיד מקום של דו קיו", הוסיף הח"כ מש"ס.

לדבריו: "אני קורא את הביקורת, אני עדיין חושב שיש הגזמה פראית בגלל העובדה שהם באופוזיציה. יחד עם זאת, אין לי הערצה עיוורת, מותר לשמוע ביקורת. ועדיין אני חושב שהביקורת היא מוגזמת בשל העובדה שהם נמצאים באופוזיציה ולא בהכרח היא עניינית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר