דיווח

העיתונאים הימניים יצטרפו לשקד ובנט?

על פי הדיווח ב'חדשות 13' ראשי 'הימין החדש' הציעו לעיתונאים הימניים שמעון ריקלין וינון מגל להצטרף למפלגתם בכפוף לכך שלא ירוצו יחד עם 'איחוד מפלגות הימין' (אקטואלי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
העיתונאים ריקלין (מימין) ומגל (צילום: Flash90 ,Moshe Shai/Flash90)

על פי הדיווח של ספי עובדיה ב'חדשות 13' מסתמן, כי צמד העיתונאים הימניים שמעון ריקלין וינון מגל יצטרפו למפלגת 'הימין החדש' בראשות בנט ושקד.

לפי הדיווח, בין שני הצדדים התקיימו בזמן האחרון כמה מפגשים רציניים וסוכם בין הצדדים כי במידה ולא יתאחדו עם המפלגות המכונסות תחת 'איחוד מפלגות הימין', רק אז ההצעה תהיה רלוונטית.

מוקדם יותר, היום (רביעי) הציגו במפלגת 'הימין החדש', את רשימת הדרישות שלהם לאיחוד עם מפלגות הימין, כשהם מדגישים כי מדובר ב"גוש טכני" בלבד, ובתגובה, ב'איחוד הימין' תקפו בחריפות וטענו כי הם חיים בעולם מדומיין.

בהודעת הימין החדש, נאמר כי "לאור התדרוכים והספינים בימים האחרונים, נבקש להבהיר: ‫אנו מציעים לראשי איחוד מפלגות הימין - הרב פרץ, השר סמוטריץ ואיתמר בן גביר - להגיע לאחדות כגוש טכני על פי מתווה שמעניק יתרון דווקא להם".

ומה הם מציעים? דבר ראשון, "שיבוץ מועמדים ברשימה חצי-חצי (מודל המכונה "ריצ'רץ'"), כאשר העדיפות למיקומים האי-זוגיים תינתן דווקא לאיחוד מפלגות הימין, דבר המעניק להם יתרון במקרה של מספר מנדטים אי-זוגי. זאת, על אף שבכל הסקרים 'הימין החדש' גדולה משמעותית".

בנוסף, דורשים בימין החדש, כי "בראש הגוש הטכני יעמוד המועמד שיצליח להביא את מספר המנדטים הרב ביותר, וזאת איילת שקד. מדובר באינטרס משותף של שתי המפלגות כדי למקסם את כוחו של גוש הימין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר