המתפללים: "לא שפוי"

רצח מזעזע בבני ברק: בן חשוד ברצח אמו - בעקבות מריבה

אישה בת 65 נדקרה למוות בבוקר השבת בביתה שברחוב הרצל בבני ברק. שוטרים שהוזעקו למקום עצרו את בנה, בן 35, בחשד לרצח • מכרי המשפחה סיפרו על עימותים מתמשכים בין השניים (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת רצח. אילוסטרציה (צילום: דוברות המשטרה)

אישה בת 65 נדקרה למוות הבוקר (שבת) בביתה שברחוב הרצל בבני ברק.

האישה נמצאה ללא רוח חיים, ועם פציעות חודרות בפלג גופה העליון. המשטרה, שהוזעקה למקום, עצרה את החשוד במעשה - בנה בן ה-35 - ככל הנראה בעל רקע פסיכיאטרי.

על פי הדיווחים, אב המשפחה הוא שהתקשר למשטרה ודיווח כי בנו רצח את אשתו. הבן החשוד ברצח המתין לשוטרים ברחוב, והוביל אותם לזירה המדממת, בתוך שירתם, ונעצר.

ממד"א נמסר, כי הבוקר בשעה 05:58 התקבל דיווח במוקד 101 על אישה מחוסרת הכרה בדירה בבני ברק. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותה של אישה בת 65 עם פצעי דקירה.

"כשנכנסנו לדירה, ראינו אישה בת 65 שוכבת מחוסרת הכרה עם מספר פצעי דקירה בגופה", תיאר פרמדיק מד"א, עומר חזן. "ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

מכרי המשפחה סיפרו על עימותים רבים שהיו בין הבן לאמו. אחד המתפללים בבית הכנסת הסמוך לדירה שבה אירע הרצח סיפר ל-ynet: "הוא לא היה בסדר בראש. כל הזמן היו עימותים בבית. הוא גר עם אמא שלו והם היו רבים. למיטב ידיעתי הוא טופל ברמה הנפשית".

מדוברות המשטרה (דן) נמסר: "בהמשך להודעה מהבוקר אודות מותה של אישה בת 60 מבני ברק, לאחר שנדקרה, הערב יובא החשוד בדקירה להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר