חשיפת 'זופניק'

הזמר איתי לוי אינו מופיע בשבת; מרן בירכו

הזמר איתי לוי, הגיע בשבוע שעבר להתברך ממרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי בביתו שברחוב רשב"ם בבני ברק לאחר שבשנים האחרונות אינו מופיע בשבת קודש(זופניק)

'זופניק' | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט, באדיבות המצלם)

חשיפת 'זופניק': הזמר איתי לוי, שאינו מופיע בשבת קודש, הגיע בשבוע שעבר להתברך ממרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי בביתו שברחוב רשב"ם בבני ברק וזכה לברכתו של מרן שר התורה.

"לוי סיפר לרב קנייבסקי שהוא מפסיק להופיע באירועים בשבת ומקבל על עצמו לשמור שבת כהלכתה", סיפר אחד הנוכחים ששה בחדר, בשיחה עם 'כיכר השבת'.

שיר פינטו, מנהל היח"צ של איתי לוי, מסר בתגובה ל'כיכר השבת': "איתי לוי נפגש עם אחד מצדיקי הדור הרב קנייבסקי לבקשת ברכה לבריאות לאימו. היה מרגש ללחוץ את ידו במעמד זה ולוי מודה לרב על קבלת הפנים החמה".

בתקופה האחרונה החלו שמירת השבת בקרב אמנים ישראלים צברה תאוצה. זמרים ישראלים שממלאים אולמות הודיעו כי מוותרים על התהילה והכסף למען שמירת השבת.

בין הזמרים המוכרים שלא מופיעים בשבת, ניתן למנות את עומר אדם, שלומי שבת, קובי אפללו, נתן גושן, רמי קליינשטיין, קובי פרץ, דודו אהרון, מאור אדרי ועוד.

יש לכם סיפור פיקנטי על דמות מוכרת? צילמתם תמונה מעניינת של סלבס חרדים או שלוחי דרבנן מתפנפנים בחו"ל / טורפים במסעדה / או סתם באמצע הליך שגרתי מחיי היום יום? 'זופניק' כאן בשבילכם, בכל עת ובכל זמן - לחצו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר