העצה ההזויה הזו תשפר את התקשורת שלכם עם בן הזוג

נישואין זו עבודה. יחד עם הקריירה, הבית וגידול הילדים, הם מהווים עוד משרה שצריך לתחזק ולנהל כל הזמן וזה לא פשוט עד כי התקשורת - המרכיב העיקרי שבהם, לעתים נשחקת מעט. הנה הפתרון (משפחה)

(צילום: שאטרסטוק)

תקשורת טובה בנישואין היא חובה. למעשה, זה ההבדל בין היכולת לשרוד את הדברים הקטנים - כמו תכנון ארוחות ואיסוף ילדים - לבין הדברים הגדולים - כמו קשיים כלכליים ובעיות בריאותיות.

אך על פי מחקרים רבים שנערכו בנושא, חוסר תקשורת או תקשורת לקויה המובילים לסכסוכים וויכוחים, הם אחד הסימנים המקדימים הראשונים לגירושין עתידיים. אחרי הכל, תקשורת גרועה נוטה להשפיע כמו כדור שלג ואם לא תטפלו בה כשהיא באיבה, ההרגלים השליליים שאימצתם פשוט יערמו ויחבלו בזוגיות שלכם, וחבל.

אז, איך זוגות מאושרים באמת מתרחקים ממלכודות בתקשורת? עורכת דין לענייני נישואין ודיני משפחה מניו יורק, קלי פרוולי מנדבת טיפ אחד מפתיע ביותר, לשמירה על קווי התקשורת פתוחים והוא, החזיקו היטב, לדבר כאילו אתם מוקלטים.

זה אולי נשמע מטורף, אבל אנחנו חיים בעולם של טלפונים חכמים - ותכונת התזכורת הקולית הזו קיימת מסיבה מוצקה, אומרת פרוולי. עצתה (המעט פרנואידית) היא לזכור תמיד ששיחות עם בן / בת הזוג יכולות להיות מוקלטות בכל עת - משהו שכל עורכי הדין לגירושין מזכירים ללקוחותיהם שבאמצע הליך.

ובכל זאת, היא גורסת ואנחנו בהחלט מסכימים עמה שגם זוגות נשואים באושר צריכים להתנהג כאילו יש מיקרופון פעיל בחדר, כדי להתאים את סגנון התקשורת בהם הם נוקטים, כך שיהיה מכבד יותר, כביכול שומעים אותם אנשים נוספים. ותכלס, הם לא מעוניינים ליטול סיכונים מיותרים בכך שאוזניים זרות יתוודעו לדיבורים שאינם נעימים היוצאים מפיהם. "דברו כרגיל ואל תרימו את קולכם או תאיימו", אומרת פרוולי.

נקיטת הצעדים הפשוטים הללו יכולה למזער דיבור בוטה ולמקסם את רמת החיים שלכם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר