מסביב לעולם

ברח מהכלא, התחזה לחרדי והפך למשגיח כשרות

שי דהן, שנמלט מהכלא בפנמה, עבר ברחבי העולם עד שהגיע לארגנטינה, שם, על פי העדויות, נטמע בקהילה החרדית לאחר שגידל פאות ומתלבש כמו חוזר בתשובה קלאסי (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: SertvNoticias בטוויטר)

אחרי שהצליח לברוח מהכלא בפנמה, באתר mako מפרסמים היום (שני) כי העבריין שי דהן מסתובב בארגנטינה עם חזות חרדית, ואף הפך שם למשגיח כשרות.

דהן, שעל פי החשד הונה איש עסקים פנמי במאות אלפי דולרים, נעצר בברצלונה, הועבר לפנמה ונכלא. בצעד מתוחכם, ניצל את את יום פתיחת משחקי המונדיאל כדי לברוח מהכלא.

לפי הדיווחים בזמנו, הוא שיחד בכירים בכלא, להם הבטיח סכומי כסף גבוהים אותם יעביר להם לאחר שיצליח לברוח, וימשוך את הכסף מכספומט סמוך.

אך עם יציאתו מהכלא, התברר כי הערים עליהם, ונמלט מהמקום בתוך רכב שהמתין לו בסמוך. תחילה נמלט משם לקנקון, חבל ארץ במקסיקו, אך בהמשך נמלט גם משם.

לפי העדויות שמביא היום שמעון איפרגן, הוא נמלט לבואנוס איירס ונטמע בתוך הקהילה היהודית הגדולה במדינה, תוך שהוא מתחזה לחוזר בתשובה.

בכתבה ציטטו גורם בקהילה היהודית האומר: "ראיתי אותו כמה וכמה פעמים בזמן שעסק בשיפוצים, וגם עובד פה ושם כמשגיח כשרות במסעדות ובקצביות. אבל אני לא מכיר אותו בשם שי דהן. הוא בכלל הציג את עצמו כשי גולן".

לדבריו, "לא התחברתי לשי בשום צורה. הקהילה כאן גדולה מאוד. הוא גידל פאות, יש לו ציצית. מראה קלאסי של חוזר בתשובה. לא ידעתי שהוא עבריין נמלט, אבל יש ישראלים שמגיעים לכאן בשמות בדויים עם דרכונים מזויפים כדי שהאינטרפול לא יעצור אותם ועובדים כאן לפרנסתם".

הוא הוסיף כי אינו יודע האם דהן קיבל עזרה בהגעתו לארגנטינה. "אני מעריך שהיו אנשים שייעצו לו לבוא לפה והם עוזרים לו להיטמע בקהילה בקלות. יש הרבה חוזרים בתשובה מישראל שמסתובבים פה ועובדים בכל מיני עסקים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר