בן 71 נתפס נוהג במשאית ענק ללא רישיון

תושב יפו, בן 71, פסול לנהיגה, נתפס נוהג על משאית פול טריילר במשקל 48 טון מבלי שהוציא רישיון על משאית. המשטרה החרימה את המשאית והנהג ייחקר (משטרה, רכב)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
המשאית (צילום: דוברות המשטרה)

אתמול (שני), בעת פעילות אכיפה על כביש 40 בסמוך למחלף לוד נעצר נהג משאית פול טריילר לבדיקה, ממצאי בדיקה ראשוניים העלו כי דיסקת הטכוגרף שברכב לא הוחלפה מתאריך 24.7.

על פי החוק, בתחילת יום עבודה אמור נהג להכניס דיסקית חדשה למכשיר הטכוגרף שרושם מהירות לאורך זמן ומרחק במשך 24 שעות. כמו כן, הנהג חייב לכתוב על הדיסקית את שמו, את התאריך, את מספר הרכב בו נעשה שימוש בדיסקה, את הקילומטרז' בתחילת הנסיעה ובסיומה.

בהמשך הנהג שהתבקש להציג רישיון נהיגה התחזה לאחר, תוך שהוא מציג רישיון נהיגה של נהג אחר שדומה לו. השוטרים שהבינו כי הנהג מתחזה לאחר, מצאו כי הנהג בן ה-71 תושב יפו, לא הוציא רישיון על משאית מעולם בזמן שהוא נוהג על משאית פול טריילר במשקל של 48 טון על הכביש. בנוסף, רישיון הנהיגה שלו פסול ופג תוקף למעלה משנה.

לאור העבירות שיוחסו לנהג, המשאית הושבתה לאלתר למגרש האחסנה והנהג יחקר ביחידת הבוחנים, בסיום הנהג שוחרר בתנאים מגבילים עם הזמנה לדין לשיפוט מהיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר