"כיכר הייטק"

האפליקציה שמשנה את עולם ההובלות • צפו

אלי ממן, שימש בכלל כשליח חב"ד בברזיל וכמנהל ישיבת חב"ד בחולון. כשהוצרך לעבור דירה נתקל בחוויית שירות ירודה בתחום ההובלות וכך נולד היישומון: TRANZIT - שמשדך בין המוביל ללקוח (הייטק)

(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

בבואם לעבור דירה, לקוחות רבים נתקלים לעתים קרובות בחוויית שירות ירודה בתחום ההובלות: הזמינות אינה אטרקטיבית דיה, ופעמים רבות המחירים יקרים מהצפוי. גם למובילים עצמם יש בעיות רבות, בהן ניצול לא יעיל של זמן העבודה ומחסור חמור בנהגים בענף.

היישומון TRANZIT החדש, שישדך בין המוביל לבין הלקוח, יאפשר לו לקבל מגוון אפשרויות הובלה לפי קרבה גאוגרפית, גודל המשאית, לוח הזמנים של המוביל ואופי ההובלה. גם המובילים ירוויחו, בעיקר בזכות יכולתם לשלוט בזמן ולהעניק שירות על פי מיקומם וזמינותם.

השימוש באפליקציה פשוט מאוד - הלקוח מזין את פרטי ההובלה למערכת, כולל כתובת ויעד, תחנות עצירה בדרך ותמונות של הפריטים. בד בבד שולחת האפליקציה את פרטי ההובלה למובילים הנמצאים באזור המוגדר, ואלה שולחים הצעת מחיר ללקוח. רק לאחר בחירת המוביל והסיכום איתו, יזין הלקוח את פרטי התשלום.

מאחורי המיזם עומד אליהו ממן, יזם הייטק ששימש בעברו שליח חב"ד בברזיל וניהל את ישיבת חב"ד בחולון. והוא מספר ל"כיכר הייטק" כי Tranzit היא אפליקציה שמחברת בין לקוחות פרטיים ולקוחות עסקיים לבין מובילים וחברות הובלה ובזמינות מיידית של עד 90 דקות בלבד. "החזון של טרנזיט," מספר ממן. "הוא להיות ה'אובר' של עולם ההובלות ולעשות מהפכה במחירים בשירות ובזמינות והכל בלחיצת כפתור אצלכם בנייד".

ב"כיכר הייטק" מתארחים מידי שבוע מומחי טכנולוגיה, יזמים סדרתיים, משקיעי הון סיכון, ומנהלי קהילות הייטק, שידברו על כל מה שחדש בעולמות הללו, וכמו תמיד - יש קשר לעולם החרדי.

את התכנית מגישים ישראל גרוס מייסד שותף בחברת L7 Defense חברת הייטק גלובלית שמספקת פתרון הגנה מתקיפות סייבר לממשלות, בנקים וארגונים גדולים. ואברהם רפאל - חובב טכנולוגי, יזם ומשקיע.

לפניות: kikarhitech@gmail.com

צפו בפרק המלא:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר