"הסופרמן שלנו"

הילדים כתבו לנשיא; טראמפ שחרר חרדי מהכלא

רונן נחמני, שהורשע בהפצת סמים סינתטיים והורשע לעשרים שנות מאסר, שוחרר על ידי הנשיא טראמפ לאחר ארבע שנה, לאחר שקיבל מכתבים מרגשים על מצב אשתו החולה (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: הבית הלבן)

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ העניק חנינה לשבעה אסירים, בהם חרדי שהתגורר בעבר בישראל, אותו חנן אחרי שריצה 4 שנות מאסר, מתוך עשרים שנגזרו עליו.

רונן נחמני, הורשע בקשירת קשר להפצת קנאביס סינתטי מהונג קונג ומסין לאחר שניסה למכור את החומר בשנת 2014. לאחר שהורשע, נגזר עליו העונש המרבי שקבוע בחוק.

בהודעת הבית הלבן כתב הנשיא טראמפ כי נחמני הוא אדם לא אלים, ללא היסטוריה של עבירות פליליות: "יש לו חמישה ילדים צעירים בבית, ואשתו סובלת מסרטן סופני. נסיבות מקלות אלה מדגישות את הדחיפות של בקשתו לחנינה".

טראמפ הוסיף בהודעתו כי "חברי קונגרס ומומחי משפט הביעו תמיכה בחנינה לנחמני", ואכן, הרצון לשחררו, היה בקונצנזוס ותמכו בו גם מטעם המפלגה הרפובליקנית והן מהמפלגה הדמוקרטית.

לפני שקיבל את ההחלטה, שיגרו שלושה מילדיו של רונן מכתבים לנשיא בו תיארו כמה קשה להם לגדול בלי אבא, בזמן שאימם חולה במחלה הקשה.

הילד בן ה-10 כתב לנשיא: "אתה בוודאי שמעת על המצב של המשפחה שלי, אני הרבה בוכה, במיוחד כשאני הולך לבקר אותו בימי ראשון, ההרגשה שלי כל כך קשה כשאני צריך ללכת הביתה מהביקור, ואני יודע שאבא שלי יישאר שם, החיים שלי כל כך אומללים, תרחם עלינו. אני רואה את מצבה של אמי, מצבה נהיה גרוע יותר ויותר, אני לא יודע מה יקרה לה בעתיד, אני לא יודע מה יקרה איתי בעתיד, אם היא לא תהיה איתי, אני מתחנן בפניך ומקווה שאתה יכול לעזור למשפחתי".

"בבקשה תהיה הסופרמן שלי. תחשוב מה זה לגדול בלי אבא, אני רואה את הילדים האחרים בבית הספר, הולכים הביתה עם אבא שלהם שאוסף אותם, לי אין אבא שאוסף, אני כל כך שבור. הייתי נותן לך את כל הכסף שבעולם אם היה לי כדי שתשחרר את אבא שלי. אנשים אחרים לוקחים אותי הביתה מבית הספר, אבל זה לא אותו דבר בלי אבא שלי. אימא שלי תמיד בוכה, אין לה כוח, היא חולה מאוד, היה לי יום הולדת עצוב ובלי אבא, חצי מהחיים שלי אני בלי אבא שלי, בבקשה תן לו להגיע הביתה".

הילדה בת ה-11 הוסיפה, "אימא שלי תמיד חולה, היא תמיד עייפה, היא תמיד עצובה ובוכה הרבה, בבקשה אני מתחננת בפניך שתשחרר את אבא שלי, שנוכל לחזור להיות משפחה נורמלית".

לאחר השחרור, אמר עורך הדין אלן דרשוביץ לעיתון המודיע באנגלית כי "הנשיא טראמפ עשה את הדבר הנכון. צריך לשבח אותו על הצלת חיים ועשיית מצווה. זה יהיה חלק חשוב מהמורשת של הנשיא טראמפ שעשה את הדבר הנכון בגלל הסיבות הנכונות".

אשתו החולה אמרה לעיתון: "אני עדיין מנסה להסדיר נשימה בגלל שאני כל כך מוצפת, אני לא מאמינה למה שקרה ואני כל כך אסירת תודה. אין לי אפילו מילים במילון כדי לתאר כמה אני אסירת תודה, כמה אני מרגישה שבורכתי.... לא יכולתי להחזיק את עצמי, צעקתי כל כך חזק. אנשים בחוץ שאלו אותי 'את בסדר?', ואמרתי, 'תודה, אני בסדר גמור פשוט כל כך שמחה".

כעת מבקשים בני המשפחה להעתיר בתפילה לרפואת האם, רות בת שרה, לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר