הישגים מרשימים במגמת "אדריכלות" של תלמידות "אור האמת" באלעד

בתיכון "אור האמת" הממוקם בקרית החינוך "אור האמת" במעלה רחוב רבי חייא בעיר אלעד, מסכמים בהצלחה רבה את שנת הלימודים הנוכחית תשע"ט (לימודים, שיווקי)

כיכר השבת | מקודם |
המודל החיצוני בהדמיה של תלת מימד דיגיטלי (צילום: יח"צ)

תלמידות הסמינר הגישו עבודה לתכנון פרוייקטים למוסדות קהילתיים

התיכון אשר הוקם על ידי הגה"צ רבי אליעזר בן דוד לפני למעלה משנים עשר שנים, מנוהל על ידי המנהלת הגב' אבישג חפץ שתחי' ופועל בעצתם ובהכוונתם של גדולי התורה שליט"א, כאשר המטרה היחידה הינה לשלב איכות תורנית ומקצועיות ללא פשרות ובהתאמה לאפשרויות התעסוקה והכשרה מקצועית על טהרת הקודש.

הבנות בסמינר לומדות לימודי הקודש, תנ"ך, השקפה יהודית, דינים ובמקביל זוכות לקבל הדרכה צמודה לקראת הצעד הבא- בניין בית בישראל על ערכי התורה והיראה בדרך ישראל סבא. כמו כן במהלך ימות השנה נערכים מבצעים חינוכיים בנושאים רוחניים שונים, כאשר אכן ניכרת עלייה רוחנית מצד התלמידות כתוצאה מהפעילות המבורכת. צוות המורות והמחנכות מוסר את נפשם להצלחת התלמידות.

גם הישגים מיקצועיים:

בהנהלת התיכון הביעו גם בימים אלו קורת רוח רבה מתוצאות הלימודים במגמת אדריכלות של התיכון מרמת הלימודים הגבוהה של התלמידות ומההתקדמות המרשימה. גם הצוות המקצועי באגף החינוך בעיריית אלעד בראשות מנהל האגף הרב מרדכי בארי, במהלך פגישות משוב עם הנהלת התיכון הביע התפעלות מהארגון והסדר ומרמת הניהול של התיכון שאכן הן אלו הסיבות לתוצאות המרשימות.

המגמה בתיכון מנוהלת ע"י המורה הגב' אסתי לבין, המלווה את הבנות במסירות ובמקצועיות. במסגרת הלימודים במגמה נערכה תערוכת אדריכלות כאשר הנושא הכללי היה תרומה לקהילה. בחירת הפרויקטים נעשתה בלווי מחקרים וקבוצות מיקוד, כאשר המציגות נדרשו להכין 2 מודלים חוץ ופנים כאשר את המודל החיצוני הגישו בתלת מימד דיגיטלי, ואת המודל הפנימי בנו בקנ"מ 1:25, תוך שימת דגש על כל פרט ופרט ולו הקטן ביותר. הפרויקטים שהוגשו לשלב הגמר יצאו מוצלחים ומקצועיים מאד ומרהבי עין וניכרה ההשקעה הרבה.

בסיום הלימודים מקבלות התלמידות במגמה תעודת עיצוב פנים ושרטוט מטעם משרד החינוך. יצוין שבמשך שלוש השנים של הלימוד במגמה, הלימוד הינו חוויתי ומהנה, התלמידות יוצאות לסיורים, חוקרות נושאים חדשים, בונות מודלים ונחשפות לידע חדש ומרתק והכל ללא ויתור על מקצועיות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר