הסערה ב'אור ישראל'

הרב רוזן סילק 80 בחורים; סירבו לשתף אותו בשיחות טלפון

מספר הבחורים שהוחלט לסלק מישיבת 'אור ישראל' זינק בשעה האחרונה מחמישה ל-80!. הסיבה: לא קיימו את הוראת ראש הישיבה להעביר לו את כל פירוט שיחותיהם בטלפון הכשר שלהם (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הרב יגאל רוזן. ארכיון (צילום: EBA)

הדרמה בישיבת 'אור ישראל' נמשכת: לאחר שחמישה בחורים סולקו על ידי ההנהלה משום שנתפסו ברשותם טלפונים סלולריים, כפי שדווח ב'כיכר השבת', בשעה האחרונה (חמישי) הסערה הגיעה לשיא, עם נסיקת מספר הבחורים המסולקים.

ל'כיכר השבת' נודע, כי 80 תלמידי 'שיעור ב'' סולקו מהישיבה, משום שנודע כי הם מחזיקים ברשותם טלפון (כשר), דבר האסור על פי כללי הישיבה.

על פי המידע, כבר לפני כחודש ביקש ראש הישיבה הגאון רבי יגאל רוזן מתלמיד משיעור זה את פירוט שיחותיו, זאת על מנת להבין מי עוד מתלמידי הישיבה מחזיק במכשיר נייד. התלמיד סירב להוראה, וסולק מהישיבה.

בתחילת השבוע היו אלו כאמור חמישה תלמידי שיעור ב' שסולקו מהישיבה, לאחר שנתפסו עם מכשיר טלפון בחיקם, ובשעה האחרונה הדרמה הגיעה לשיא: ראש הישיבה, שחשד בחלק מתלמידי שיעור ב' כי הם מחזיקים ב'נייד', הורה לכולם להעביר אליו את פירוט השיחות.

אלא שהתלמידים התאגדו, וסירבו להעביר את פירוט שיחותיהם, ובשל כך סילק הגר"י רוזן את כל תלמידי שיעור ב' מהישיבה. בנוסף, הוא הבהיר כי מי שלא יעזוב מיידית את הישיבה, עד תפילת ערבית היום, יסולק לצמיתות.

מעבר לכך, ל-80 התלמידים שסולקו ייערך מבחן מחודש לקראת 'זמן אלול' הקרב, וחלקם יתקבלו בחזרה אל הישיבה, אם יעברו בהצלחה את המבחן. גם אז, החזרה לישיבה מותנית, בכך שימסרו את פירוט שיחות הטלפון שלהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר