המשטרה חוקרת

נפתחה חקירה בנוגע לזיוף בבחירות לכנסת

ממשרד המשפטים נמסר כי בעקבות מידע שהתקבל מוועדת הבחירות המרכזית הוחלט לפתוח בשתי חקירות בחשד לביצוע עבירות של טוהר הבחירות. באחת מהן מעורב נציג ש"ס (ארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

ממשרד המשפטים נמסר כי בעקבות מידע שהתקבל מוועדת הבחירות המרכזית הנוגע לבחירות הארציות שהתנהלו בחודש אפריל 2019, הוחלט לפתוח בשתי חקירות בגין חשד לביצוע עבירות של טוהר הבחירות בשני יישובים שונים.

על פי דובר המשרד, עד כה, נחקרו מספר חשודים, נגבו הודעות ממעורבים ונתפסו מסמכים רלוונטיים. החקירה מתנהלת ביחידה הארצית לחקירות הונאה בלה"ב 433.

בנוסף לכך, הוחלט כי משטרת ישראל תפתח בבדיקה של הטענות שהעלה ח"כ דוד ביטן (הליכוד), בהקשרים של טוהר הבחירות. עם סיום הבדיקה תתקבל החלטה אם יש הצדקה לפתוח בחקירה.

כזכור, על פי הפרסומים הקודמים, ישנם חשדות כלפי כמה קלפיות, בעפולה בטמרה, ובקלפי אחרת במועצת כסרא סמיע בהן נמצאו תוצאות מוזרות.

על פי החשד, בקלפי ביישוב טמרה הכניס נציג של ש"ס בקלפי לכמה מעטפות פתקים של מפלגתו חרף מחאה של חברים אחרים בקלפי. המקרה תועד בפרוטוקול הקלפי. בקלפי בכסרא-סמיע נרשמו 600 קולות בדיוק והן חולקו בצורה עגולה ומעוררת חשד בין המפלגות. הליכוד – 350, כחול לבן – 100, ש"ס – 50, ישראל ביתנו – 50, הימין החדש – 30 ומרצ – 20 קולות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר