כמידי ר"ח

עימות קשה בכותל המערבי: "ספר תורה הוטמן בשירותים"

גם הבוקר, ר"ח אב, כמידי ראש חודש הגיעו נשות הפרובוקציה אל הכותל המערבי ובמקום החלו עימותים קשים עם המתפללים. על פי הטענות שהוכחשו הן החביאו ס"ת בשירותים (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הבוקר בכותל המערבי (צילום: נשות הכותל)

כמידי ראש חודש גם היום (שישי) ראש חודש אב נרשמו עימותים קשים בין נשות הפרובוקציה שהגיעו לכותל המערבי לבין המתפללים במקום שמחו על התנהלותן של נשות הכותל.

על פי הקרן למורשת הכותל, במקום נכחו כ-20 נשים מקבוצת נשות הכותל ולמעלה מ-1,000 מתפללים אורתודוקסים שהגיעו לתפילת שחרית של ראש חודש אב בכותל המערבי.

אחד הפעילים מקבוצת נשות הכותל, ד"ר יזהר הס, מנכ"ל התנועה המסורתית, נכנס לתוך המון של צעירים חרדים הותקף באלימות וחולץ מהמקום על ידי משטרת ישראל.

כמו כן, על פי העדויות, פעילה של נשות הכותל הסירה את כיסוי הראש של אישה אורתודוקסית וכנגד מחו נשים אורתודוקסיות נגדה. התוקפת האלימה קיבלה התקף חרדה וטופלה ע"י אנשי מד"א במקום.

במקביל, אותר ספר תורה שניסתה להחדיר קבוצת נשות הכותל לרחבת הכותל, לטענת אנשי הקרן למורשת הכותל, הספר הגיע לילה קודם והוטמן בשירותים הציבוריים ברחבת הכותל המערבי כדי להכניסו בהפרה בוטה של ההנחיות. נשות הכותל עצמן מכחישות שהספר הוחבא בשירותים וטוענות כי הוא בשום שלב לא היה שם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר