היישר מאורוגוואי: כל סטייק, סטייק

הזוג האדמוני והמשויש, נצפה לאחרונה באטליזים המובחרים. הכל על הזוג האטרקטיבי מאורוגוואי בה גדלים עדרים משובחים, שמתפנקים במרחבי האחו הירוקים (שיווקי)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

למה דווקא אורוגוואי

קבלו את הזוג מאורוגוואי! סטייק זוגות של נתח עם מבטא דרום אמריקאי כבד, שמסגיר את ארץ המוצא על השנייה הראשונה, עבר את כל הבדיקות והמסלולים והגיע היישר למטבח שלכם.

לא כל נקודה על המפה מתאימה לסטייל של נתח. ארץ המוצא של הבקר נבחרת מהגלובוס עם פינצטה: אורוגוואי היא הבחירה המנצחת. שם גדלים עדרים משובחים, שמתפנקים במרחבי האחו הירוקים בלי שאף דיאטנית תפריע להם להיות הנתח העשיר ביותר בצלחת...

מששו את המשויש

'גשו לאיטליז הקרוב, פתחו את המקפיא ותראו איך נראה סטייק טוב: סטייק זוגות של נתח מסודר יפה-יפה עם שומן שנותן לבשר דיגום של שיש, וכשתוציאו אותו לצלחת, חם ונוטף וריחני להתעלף – תרגישו את השומן הנמס הזה, שהאיחול "בתאבון" קטן עליו. מה חשבתם, סתם זה הולך בזוגות?

סטייק-סטייק... נטו נתח

אם אתם רוצים בקר אמיתי, עזבו את כל התוספות. סטייק זוגות של נתח הוא סטייק מקורי, בלי ערבובים שמוציאים את הטעם וההנאה. כשאתם שולפים מהמחבת את הזוג המהביל הזה ומנחיתים אותו על השולחן, אתם יודעים שיש לכם סטייק בקר נקי. מאה אחוז. ותשאלו כל מי שמבין בבקר (אתם בעצמכם, במקרה?), לא מעובד הוא פשוט עולם אחר. זה הזוג הידוע – זוג מעולמות אחרים...

אח, הצעירים של היום...

אתם בטח מכירים כבר את החבר'ה של נתח: עגלים צעירים כולם, שלא הספיקו לשחוק את השרירים בטיולים בפינות החי של אורוגוואי. הם רכים כל כך, שהשיניים עובדות עליהם ממש בקטנה, ועסיסיים בצורה מדהימה כמו... כמו... נו, כמו בשר של נתח. אין הגדרה אחרת.

בנתח עושים מבחני גיל. השוורים עומדים בשורה והשומר בפתח שואל – בן כמה אתה? ומי שבתעודת זהות שלו מופיע תאריך עתיק מדי, שולחים אותו הביתה חזרה, ואת התוצאות של המיון הזה רואים על הנתח בחבילה: אדמוני ומגרה כל כך, שחייבים להעיף למחבת ולטעום.

יוצאים לחופש עם הזוג מאורוגוואי

חיפשתם שותפים לחופשת הקיץ? עם סטייק זוגות של נתח תעשו על האש שלא היה לכם בחיים, ותחסכו את הטיפ למלצר – עוד כזה זוג, ואתם פותחים מסעדה בשרית בבית. סטייק זוגות עושה לכם קיץ מהחלומות, עם פינוקים שלא תגמרו לפרגן לעצמכם שוב ושוב.

כשהאשכנזים מקפידים על 'חלק בית יוסף'

הזוג מאורוגוואי אינו יוצא דופן. ממש כמו כל הנתחים של נתח הוא זוכה לחותמת הכשרות של הרב רובין שליט"א, המחמיר לצאת ידי חובה לפי כל השיטות – כולל חלק לשיטת הבית יוסף, ללא רירין. כשבד"ץ מהדרין מופיע על העטיפה אתם יכולים לפתוח בלב רגוע: הכי כשר ששייך.

ואת משחק הזוגות ראיתם?>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר