בפעם הל"ח

תיעוד: חב"ד חגגה את סיום הרמב"ם בטבריה

אלפי חסידי חב"ד השתתפו בחגיגת סיום הרמב"ם, הנלמד כפי תקנת הרבי מליובאוויטש, על ציונו של הרמב"ם בטבריה. את ההדרן המרכזי נשא רבה של בני ברק, הרב לנדא (חסידים)

(צילום: שימי קוטנר)

אלפי חסידי חב"ד מכל רחבי הארץ, השתתפו אמש (שני) בחגיגת סיום הרמב"ם העולמי שצעירי אגודת חב"ד בארץ הקודש ובית חב"ד בטבריה קיימו בציון הרמב"ם בטבריה ובאולם הסמוך לציון.

כפי הוראת הרבי מליובאוויטש, מחולל תקנת לימוד הרמב"ם היומי, זו השנה השלושים ושמונה ברציפות שנערכות חגיגות סיומי הרמב"ם על ציון הרמב"ם בטבריה.

חגיגית סיום המחזור הל"ח בלימוד היומי של הרמב"ם 'יד החזקה' במסלול לימוד של ג' פרקים וספר המצוות, התקיימה בציון הרמב"ם בהשתתפות קהל החסידים, ובראש רבני קהילות אנ"ש, משפיעים, ראשי ישיבות ושלוחי חב"ד.

בסיום המחזור הל"ח התכבד כמסורת השנים, הרב מרדכי ביסטרצקי, רבה של קהילת חב"ד בצפת וראש מחלקת הכשרות בעיר. את מחזור הל"ט התכבד לפתוח הרב מאיר אשכנזי, רב ואב"ד כפר חב"ד.

את ההדרן המרכזי נשא הרב יצחק אייזיק לנדא, רב ואב"ד העיר בני ברק שכמסורת אבותיו ערך את ההדרן על סיום ספר יד החזקה והלכות מלכים.

את ההדרן לתחילת מחזור הל"ט בלימוד הרמב"ם, ערך הרב מאיר אשכנזי, ששילב בהדרן מהלכות בית הבחירה הנלמדים בימים אלו כהוראותו של הרבי

במעמד הוקרנו קטעי וידיאו שהופקו במיוחד לאירועי סיומי הרמב"ם שיתקיימו גם בבתי חב"ד ובקהילות וריכוזי חסידי חב"ד ברחבי הארץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר