שמות הרחובות שונו

מחאה: "החמאס" ו"צבע אדום" - בתל אביב

שמות רחובות מרכזיים ברחבי תל אביב הוחלפו במחאה על המדיניות החלשה של ישראל מול החמאס והטרור הפלסטיני. בין הרחובות החדשים: הדולפינריום, שלושת הבנים, שדרות הממ"דים, צבע אדום ומלון פארק (חדשות)

(צילום: ללא קרדיט)

עשרות פעילי פרויקט הניצחון הישראלי, בו חברים משפחות שכולות, תושבי הדרום, לוחמי מילואים ועוד, שינו במהלך הלילה (רביעי) את שמותיהם של עשרות רחובות במרכז תל אביב במחאה על המדיניות החלשה של ממשלות ישראל מול החמאס והטרור הפלסטיני.

שמות הרחובות החדשים מתארים את המציאות בה חיים תושבי הדרום בפרט, ואזרחי מדינת ישראל בכלל, בעקבות הכישלון בהגעה להכרעה מול החמאס.

כך למשל, הוחלף שילוט הרחוב שדרות רוטשילד לשדרות הממ"דים, רחוב ריינס לרחוב סבארו, רחוב אסתר המלכה לרחוב הדולפינריום ושדרות בני ציון לשדרות בלוני התבערה.

במקביל, שונו צמתים מרכזיות בעיר לשמות המסמלים את ההחלטה שצריכה לקבל ממשלת ישראל הנכנסת- האם תפנה לרחוב הפייסנות או רחוב ההרתעה, לרחוב התבוסה או לרחוב הניצחון.

מנכ"ל פורום המזרח התיכון, אשר עומד מאחורי הפרויקט לניצחון ישראל, גרג רומן: "מדובר בפעולת מחאה שמגיעה מכאב גדול בציבור הרחב במדינת ישראל. כולנו זוכרים את הפיגועים הקשים במלון פארק, קו 5 והדולפינריום וכולנו מתוסכלים מסבב אחר סבב שמשתקים את חייהם של תושבי הדרום. חייבים להפסיק לנהל את הסכסוך ולהחליט שאנחנו מביאים אותו לסיום, מעמדת כוח ובתנאים שלנו. זוהי הדרך היחידה לסיים את הסכסוך וזו הדרישה שלנו מממשלת ישראל העתידית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר