מתקדמים בעוד שלב לקראת בניית בית חולים בבית שמש

סיור שנערך השבוע בבית שמש עם מנכ״ל הדסה עין כרם, פרופסור זאב רוטשטיין וצוותו המקצועי יחד עם ראש העיר עליזה בלוך, עסק באיתור מקום מתאים ליוזמה המתרקמת (תוכן מקודם)

מנכ״ל הדסה וצוותו בפגישה (צילום: יח"צ)

ראש עיריית בית שמש, עליזה בלוך וחבר המועצה הממונה על תחום הבריאות, ישראל סילברסטין קיימו השבוע סיור מקצועי עם מנכ״ל הדסה עין כרם, פרופסור זאב רוטשטיין וצוותו המקצועי על הקמת שלוחה של בית החולים בבית שמש, הקמת בית חולים מתקדם ומודרני עם רפואה איכותית ומקצועית ומכוני רפואה, במהלכו ראו מיקומים פוטנציאליים להקמת בית החולים.

מפגש זה הוא חלק מפגישות רבות ומתהליך שלם של קידום שירותי הבריאות ברחבי העיר.

ראש העיר, עליזה בלוך אמרה: ״לתושבי בית שמש מגיע בית חולים. עיר שיש בה כ-4000 יולדות בשנה, צריכה בית יולדות. עיר שבה כ-40 אחוז מהאוכלוסיה מתחת לגיל 16, צריכה מיון ילדים. עיר של כ-130 אלף תושבים שצפויה לשלש את מספרה בשנים הקרובים- צריכה וחייבת בית חולים. ועל כן, אני רואה חשיבות עליונה לקדם ולפעול להקמת בית חולים כבר בשנים הקרובים. אנו נפעל לילות כימים כדי שבבית שמש יהיה בית חולים כי מגיע לנו שירותי בריאות גבוהים לכל התושבים כאן בבית שלנו - בית שמש״.

חבר המועצה הממונה על תחום הבריאות, ישראל סילברסטין אמר: ״אני רואה חשיבות בפיתוח המערכת הרפואית ברחבי העיר. אנו נפעל להקמת בית החולים בעיר ונעשה הכל כדי שתושבי העיר והסביבה יקבלו את השירות הרפואי הטוב ביותר״.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר