התקיפה האכזרית

במשטרה טוענים: קטוסה עדיין החשוד המרכזי

גם אחרי שביטלו את כתב האישום נגדו וברקע מעצר הפלסטינים לחקירה בנושא, בימ"ר ש"י עדיין סבורים בהתבסס על ראיות נסיבתיות, כי מחמוד קטוסה - החשוד המרכזי (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
קטוסה, אחרי שחרורו (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

במשטרה סבורים כי מחמוד קטוסה, הוא החשוד המרכזי בתקיפה האכזרית של הילדה החרדית בת ה-7. לפי דיווח בחדשות 13, בימ"ר ש"י מסבירים זאת בראיות נסיבתיות, ביניהן העובדה שקטוסה נכשל בבדיקת הפוליגרף ועדותה של הילדה.

בימים האחרונים, יש התפתחות בחקירה, כאשר אתמול נעצרו שני פלסטינים לחקירה, והיום הם שוחררו. במקביל, הצהריים נעצרו שני פלסטינים נוספים.

קטוסה התייחס למעצר ארבעת הפועלים ואמר: "זה לא כל כך מעניין אותי. מה שמעניין אותי הוא שאני אדם חף מפשע. אני צריך שהאמת תצא לאור, זה מה שחשוב לי ולמשפחה שלי".

לפי דיווח בחדשות 13, הוא הוסיף כי "צריך להשתחרר מהסיפור הזה, משתדלים לחזור לאט לאט לחיים שלנו. יש לי משפחה, יש לי ילדים. אני צריך לחיות נורמלי כמו שכל האנשים חיים".

כזכור, החשוד הראשון והעיקרי בתקיפה האכזרית, היה מחמוד קטוסה העובד בבית הספר בו לומדת הילדה. נגד קטוסה כבר הוגש כתב אישום, אך אז החלו להתעורר שאלות וספקות רבות.

בסופו של דבר, לאחר 55 ימים במעצר, בוטל האישום נגדו, אך הוא עדיין נשאר ברשימת החשודים במעשה, למרות ששוחרר ממעצר ושב הביתה.

עורכי הדין יהודה פריד וטל גבאי, המייצגים משפחת הילדה, אמרו: "אנחנו רוצים להאמין שלאחר תקופה כל כך ארוכה המשטרה הצליחה להגיע לקצה חוט שיאפשר לשים את היד על הפושעים הנתעבים. בני המשפחה קיבלו את הדיווחים והם עוקבים בדאגה ובתפילה אחר ההתפתחויות. בשלב זה נערכים לחזק את הילדה ולתמוך בה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר