"בלבולי מוח"

מדינת הלכה? נתניהו וסמוטריץ' מתכתשים

ראש הממשלה תקף את הדיבורים על מדינת הלכה: "אלו דברי הבל מוחלטים. אלו בלבולי מוח" • השר בצלאל סמוטריץ' הגיב בפוסט חריף: "ביבי מזלזל בכל מי שהוא יהודי מאמין" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

בשיחה עם עשרות חברי קונגרס אמריקאיים, תקף ראש הממשלה בנימין נתניהו את דבריו של בצלאל סמוטריץ' בנוגע להקמת מדינת הלכה.

לפי דיווח בחדשות 12 אמר נתניהו: "חבר בקואליציה שלנו, לא מהליכוד אלא ממפלגה אחרת, אמר שהוא היה רוצה שישראל תהיה מדינת הלכה. אלו דברי הבל מוחלטים. אלו בלבולי מוח".

השר סמוטריץ' הגיב בפוסט חריף: "ראש הממשלה באנגלית מצוחצחת ומשויפת בדיוק כמו שהוא אוהב, ירד עלי ואמר שדברים שאמרתי המשקפים בעיניי כמיהה של כל יהודי דתי הם "דברי הבל מוחלטים, בלבול מוח ומגוחכים".

"ברוח ימים אלה כבר מודיע שאני מוחל. אתגבר", כתב בצלאל סמוטריץ'.

"אבל חשוב לדעת, ביבי לא זלזל בי או בדבריי, ביבי מזלזל בכל מי שהוא יהודי מאמין. השיקולים של ביבי הם אך ורק אלקטורליים ללא שום גרעין של אמת המחוברת ליהדות. כך היה, כך הווה וכך יהיה".

לדבריו, "ביבי רוצה לפנות היום לקהל חילוני כדי לגרד משם עוד מנדט או שניים ולכן היום נוח על הגב של סמוטריץ' להוכיח עד כמה הוא נאור ומתקדם ושחלילה אף אחד לא ירתע מדגל של מדינה יהודית שמישהו מרים".

"אבל אל תדאגו, תוך יום יומיים ביבי ירדוף אחרי המצביעים הדתיים, ימרח מודעות בכל עלוני השבת והעיתונות המגזרית ויבטיח להם הרים וגבעות. שהליכוד היא היא הבית האמיתי של הציונות הדתית, של ההתיישבות ושל הימין כולו".

"בבחירות הקרובות הציבור הדתי לא יקנה את מניפולציות השתיה והגוועלד של ביבי. כי יש גבול לזלזול באינטליגנציה שביבי מייחס לציבור הזה ואני משוכנע שהגבול הזה כבר כאן".

"לכן בעזרת השם הציונות הדתית והימין האמיתי והערכי יתן את קולו ואמונו למי שמאמין באמת ולא למי שמזייף אמונה רק לפני הבחירות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר