"רק חזק ואמץ"

'המועצת' החסידית מחזקת את ליצמן: "מכפישים את שמו"

מועצת גדולי התורה של 'אגודת ישראל' יוצאת במכתב תמיכה בסגן השר יעקב ליצמן. האדמו"רים, מחזקים את ידיו בעקבות המלצות המשטרה. "מכפישים את שמו", הם כותבים (חסידים)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
ליצמן, אמש (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

חברי 'מועצת גדולי התורה' של 'אגודת ישראל', יוצאים במכתב תמיכה מיוחד בסגן שר הבריאות יעקב ליצמן, לאור המלצת המשטרה להעמיד לדין בשורת עבירות.

במכתב מיוחד, עליו הוחתמו חברי 'המועצת' הערב, הם מחזקים את ידיו של ליצמן, מעודדים את עשייתו הציבורית וטוענים כי מכפישים את שמו.

"כיכר השבת" בפרסום ראשון עם הנוסח המלא של מכתב 'המועצת':

"הננו לחזק ידיו ולאמץ רוחו של שלוחא דרחמנא ושלוחא דידן, הרה"ח ר' יעקב ליצמן שיחי', העושה מלאכתו בנאמנות ובמסירות זה שנים ארוכות, ומסור לקיים הוראת החכמים; מייצג נאמנה את ציבור היראים והחרדים לדבר ה', ופועל גדולות ונצורות למען עולם התורה ועבור קודשי ישראל.

"זאת אף זאת, הינו מרבה להטיב לכל אדם באשר הוא, ללא הבדל, ובמסגרת תפקידו עמל הרבה יחד עם העוזרים והמסייעים על ידו, להביא טוב ותקווה לרבים מהפונים, להקל מסבלם וממועקתם ולעמוד לימינם בשעתם הקשה, והכל מתוך הכרה כי זו השליחות וזו המטרה של נציגי הציבור.

"ועתה כאשר על-כך מכפישים את שמו - הננו לומר לו 'רק חזק ואמץ', ויחד עם חבריו הנציגים הנאמנים שיחיו, יוסיפו להרבות כבוד שמים, מתוך נחת והרחבה וכל מילי דמיטב".

כפי שפורסם ב'כיכר השבת', המשטרה ממליצה להעמיד לדין את סגן השר ליצמן בחשד כי ניסה להשפיע על גורמים במרד הבריאות כדי שישנו חוות דעת פסיכיאטרית לטובת מורה חשודה ובחשד כי ניסה לסכל סגירת מסעדה שנתגלו בה חיידקים מסוכנים.

לפי המשטרה, קיימת תשתית ראייתית נגד ליצמן להעמידו לדין בעבירות מרמה, הפרת אמונים והדחה בעדות וכן בעבירות מרמה, הפרת אמונים והצעד שוחד בפרשת בית העסק למכר מזון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר